Beantwoord

Nummerbehoud afgewezen

• 3 oktober 2012
  • 2 reacties
  • 405 Bekeken

hallo, ik heb nu al 2 jaar een abonement van t-mobile maar die verloopt deze maand. nou heb ik een paar weken geleden een prepaid kaart gekocht bij t-mobile nu wou ik het nummer van mijn abonnement  overzetten naar het prepaid kaartje. dus heb ik nummerbehoud aangevraagd. nu check ik de status van mijn nummerbehoud en dan staat er: je aanvraag is afgewezen, omdat je nog een contractuele verplichting hebt bij je huidige telecomaanbieder. 

Wat moet ik nu doen?
icon

Beste antwoord door centaur 3 oktober 2012, 23:17

Dan heb je de verkeerde datum ingevuld , op de datum die je hebt vermeld als datum nummerportering kan niet omdat op die datum je contract nog aktief is vermoed ik. Heb je mogelijk niet te maken met 1 maand opzegtermijn?
De klantenservice kan je vast verder helpen want die hebben inzage in jou gegevens.
Of misschien een T-Shop in de buurt?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Dan heb je de verkeerde datum ingevuld , op de datum die je hebt vermeld als datum nummerportering kan niet omdat op die datum je contract nog aktief is vermoed ik. Heb je mogelijk niet te maken met 1 maand opzegtermijn?
De klantenservice kan je vast verder helpen want die hebben inzage in jou gegevens.
Of misschien een T-Shop in de buurt?
@denzelvilla,

Jij ook van harte welkom op het Forum van T-Mobile,

De reden van afwijzing komt inderdaad zoals centaur aangaf doordat er een foutieve datum is meegegeven in het verzoek, je kunt hiervoor altijd de einddatum + 1 dag en het weekend uitgesloten aanhouden. Verder heb je bij een abonnement altijd minimaal 1 maand opzegtermijn die je in acht moet nemen. Ik heb voor je nogmaals het nummerbehoud ingestuurd met de correcte datum. Je zult hiervan nog een bevestiging ontvangen.:)

Reageer