Beantwoord

Nummerbehoud afgewezen

• 28 mei 2015
  • 3 reacties
  • 417 Bekeken

Hallo! Ik kreeg een mailtje van mijn nieuwe provider (ben) dat mijn nummerbehoud is afgewezen omdat er al een andere aanvraag loopt, en dat t-mobile maar één nummerbehoud aanvraag tegelijkertijd kan verwerken. Vreemd, want ik heb maar 1 nummerbehoud aanvraag laten doen via Ben. Waar komt die andere vandaan?
Vervolgens verwijst ben me naar t-mobile, en t-mobile me naar ben. Als ik geen stappen onderneem moet ik van nummer wisselen.. wat me erg onhandig en vervelend lijkt. AUB T-Mobile kunnen jullie hiervoor voor me kijken?

Edit: bovendien heb ik ook al een keer een mailtje gehad van Ben dat mijn huidige aanbieder (T-mobile dus) de aanvraag voor nummerbehoud heeft goedgekeurd en dat mijn nummer wordt geporteerd op 2015-06-19. Maar nu dus een mailtje dat het niet meer lukt. Heeft Ben dan twee keer de aanvraag gedaan?

Hopelijk bedankt...

Guus
icon

Beste antwoord door Bram 30 mei 2015, 15:50

Hey Guus,

Ik heb alles nagekeken en ik zie dat er 2 gekruist zijn. De dubbele aanvraag is geannuleerd na de goedkeuring van de eerste aanvraag. Jouw nummer gaat op 19 juni over naar BEN.
Bekijk origineel

3 reacties

Hey Guus,

Ik heb alles nagekeken en ik zie dat er 2 gekruist zijn. De dubbele aanvraag is geannuleerd na de goedkeuring van de eerste aanvraag. Jouw nummer gaat op 19 juni over naar BEN.
Bedankt voor de hulp Bram! Ik kan weer verder.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Guus,

Graag gedaan namens onze collega Bram! Mocht je verder nog vragen of onduidelijkheden hebben dan kan je altijd contact opnemen met ons. 🙂

Reageer