Beantwoord

Nummerbehoud afgewezen

• 9 maart 2016
  • 2 reacties
  • 692 Bekeken

Wij hebben op 22-01-2016 het contract bij jullie opgezegd. Deze wordt volgens uw mail per 22-04-2016 stopgezet. Tot zover gaat alles goed!

Nu wil Youfone het nummerbeboud aanvragen voor datum 22-04-2016 maar deze wordt tot tweemaal toe afgewezen en verzet naar datum 15-05-2016?

Wij hebben ook al tweemaal contact met jullie opgenomen. Deze geven aan dat het nummer wel gewoon kan worden vrijgegeven op de datum 22-04-2016.

Waarom lukt het Youfone niet om op datum 22-04-2016 het nummerbehoud aan te vragen.

Ik verzoek u dan ook vriendelijk om het nummer op 22-04-2016 vrij te geven aan Youfone.

Alvast bedankt voor uw medewerking.
icon

Beste antwoord door Hajar 10 maart 2016, 14:19

Hi sarah,

Welkom op ons Forum!

Wat jammer om te lezen dat je ons gaat verlaten. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie inderdaad dat er wat mis is gegaan met je nummerbehoud aanvraag omdat je nieuwe provider niet de juiste einddatum had doorgegeven. Ik zie dat je vanochtend een collega hebt gesproken en dat zij jou meer uitleg heeft gegeven hierover. Ik verwacht dat de aanvraag van je nummerbehoud dit keer wel goed zal gaan.

Mocht je nog ergens tegenaan lopen, laat het mij weten!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +7
Ik persoonlijk vind het niet gepast om hier namen van TM medewerkers neer te zetten.
Reputatie 7
Badge +20
Hi sarah,

Welkom op ons Forum!

Wat jammer om te lezen dat je ons gaat verlaten. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie inderdaad dat er wat mis is gegaan met je nummerbehoud aanvraag omdat je nieuwe provider niet de juiste einddatum had doorgegeven. Ik zie dat je vanochtend een collega hebt gesproken en dat zij jou meer uitleg heeft gegeven hierover. Ik verwacht dat de aanvraag van je nummerbehoud dit keer wel goed zal gaan.

Mocht je nog ergens tegenaan lopen, laat het mij weten!

Reageer