Beantwoord

Nummerbehoud afgewezen

• 12 april 2016
  • 2 reacties
  • 752 Bekeken

Omdat deze maand mijn 2-jarige abonnement afloopt, ben ik gaan kijken voor een nieuw aanbod. Helaas (voor jullie) vond ik dit aanbond bij Tele2. Bij Tele2 heb ik aangegeven dat ik graag mijn huidige nummer zou willen behouden. Vanochtend heb ik nog met een mederwerker van T-Mobile gechat en deze zei dat dat geen probleem zou moeten zijn. Echter, kreeg ik net een e-mail van Tele2 dat mijn aanvraag voor nummerbehoud niet door T-Mobile is geaccepteerd. Mij vraag is waarom niet?
icon

Beste antwoord door David 13 april 2016, 11:07

Hey Dowyflow,

Welkom op ons Forum, helaas is het ook al gelijk een afscheid..

Ik zie dat je hier gistermiddag een half uurtje na je topic ook via de Chat contact over gehad hebt met mijn collega. Hij heeft de reden van de afwijzing achterhaald en het blijkt dat Tele2 de datum van nummerportering verkeerd door heeft gegeven. De verlenging is op dit moment nog niet geannuleerd, dus dan weet je dat voor de aanvraag bij Tele2 dat je daar nog rekening mee moet houden.

Hopelijk lukt het nu wel allemaal, maar als wij nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
De reden daarvan kun je het beste bij Tele2 opvragen. Die dienen te nummerportering in en krijgen in de afwijzing als het goed is ook de reden.

Heb je een bepaalde ingangsdatum opgegeven? Je moet rekening houden met de opzegtermijn van 1 maand. Tevens moeten de contractantgegevens die bij Tele2 hebt opgegeven ten behoeve van de portering exact overeen komen met de gegevens van je nog lopende abonnement bij T-Mobile, anders wordt een aanvraag altijd afgewezen. Maar Tele2 zou je moeten kunnen vertellen waar het op mis gaat.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Dowyflow,

Welkom op ons Forum, helaas is het ook al gelijk een afscheid..

Ik zie dat je hier gistermiddag een half uurtje na je topic ook via de Chat contact over gehad hebt met mijn collega. Hij heeft de reden van de afwijzing achterhaald en het blijkt dat Tele2 de datum van nummerportering verkeerd door heeft gegeven. De verlenging is op dit moment nog niet geannuleerd, dus dan weet je dat voor de aanvraag bij Tele2 dat je daar nog rekening mee moet houden.

Hopelijk lukt het nu wel allemaal, maar als wij nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je! 🙂

Reageer