Beantwoord

Nummerbehoud afgewezen door Belsimpel

• 6 maart 2016
  • 2 reacties
  • 751 Bekeken

Ik heb gisteren via belsimpel een ander abonnement aangevraagd.
Nu beweren ze dat ik het nummer op nieuw door jullie moet laten activeren.
Ik snap dat niet want volgens mij bel en doe ik nog alles met dit nummer via jullie.
Zouden jullie dat ven kunnen controleren.
Het betreft < knip >

Hier het mailtje van belsimpel...Geachte heer Trompert,
Hartelijk dank voor uw email aan Belsimpel.nl.

Uit onze gegevens blijkt dat het nummer is opgezegd bij de oude provider. U dient dit te heractiveren, u kunt contact op nemen met de oude provider hiervoor.
Met vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door David 7 maart 2016, 10:52

Hey Tror,

Welkom op ons Forum, maar spijtig genoeg is het ook gelijk een afscheid..

Ik zie dat je vanochtend contact hebt gehad met mijn collega Soraya en dat zij je uitleg heeft gegeven over het proces van nummerbehoud. Vreemd dat je die e-mail hebt ontvangen van Belsimpel, want je nummer is bij ons nog actief en kan dus gewoon overgenomen worden. Heb je al een nieuw verzoek ingediend of eventueel gevraagd om opheldering?

Laat het even weten als we nog ergens bij kunnen helpen! :)

@ShadowLea, bedankt voor het alerte reageren en verwijderen van het telefoonnummer!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ik heb met oog op de privacy het telefoonnummer uit je bericht verwijderd. Dit is een publiekelijk forum, en iedereen kan vrij lezen wat er geplaatst wordt.

Er komt vanzelf een medewerker langs die er naar zal kijken. 🙂 Mocht dat wat lang duren, dan kun je eventueel contact opnemen met de telefonische klantenservice, of via de chat op de website.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Tror,

Welkom op ons Forum, maar spijtig genoeg is het ook gelijk een afscheid..

Ik zie dat je vanochtend contact hebt gehad met mijn collega Soraya en dat zij je uitleg heeft gegeven over het proces van nummerbehoud. Vreemd dat je die e-mail hebt ontvangen van Belsimpel, want je nummer is bij ons nog actief en kan dus gewoon overgenomen worden. Heb je al een nieuw verzoek ingediend of eventueel gevraagd om opheldering?

Laat het even weten als we nog ergens bij kunnen helpen! :)

@ShadowLea, bedankt voor het alerte reageren en verwijderen van het telefoonnummer!

Reageer