Beantwoord

Nummerbehoud afgewezen door T-Mobile

  • 25 juli 2016
  • 3 reacties
  • 490 Bekeken

Hoi, ik heb een abonnement van jullie tot 26 augustus 2016.
Nu wil ik over stappen naar Ben en heb hier een abonnement genomen uiteraard met nummerbehoud.
Maar nu krijg ik van Ben te horen dat jullie mijn aanvraag tot nummerbehoud hebben afgewezen??
Mag ik vragen wat hier de reden van is en wat ik er aan kan doen, omdat ik nu met 2 abonnementen zit.
mvg F janssen
icon

Beste antwoord door Thalina 26 juli 2016, 09:35

Hoi Cliorsi,

Goed dat je dit even navraagt, want ik begrijp dat je hier duidelijkheid over wilt! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat jouw nummerbehoud is goedgekeurd voor 29 augustus. Jouw nummer kan niet eerder worden overgezet omdat dit dan in het weekend valt. Wij hebben ervoor gekozen om nummerbehoud nooit plaats te laten vinden in het weekend. Mocht er dan iets verkeerd gaan, dan kunnen we je op dat moment niet de optimale ondersteuning bieden en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Vandaar dat nummerbehoud alleen doordeweeks plaatsvindt. Klopt het dat je hierover inmiddels ook een sms hebt ontvangen van Ben?

Je hoeft trouwens niet bang te zijn dat je straks twee abonnementen hebt. Jouw abonnement bij ons loopt door totdat jouw nummer is overgezet, jouw abonnement bij Ben gaat pas in zodra jouw nummer is overgezet. Zo betaal je nooit dubbel.

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid! Uiteraard jammer dat je ons gaat verlaten, wie weet mag ik je in de toekomst nog eens verwelkomen. Maar bij ons broertje Ben zit je ook goed! 😉 Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Cliorsi,

Goed dat je dit even navraagt, want ik begrijp dat je hier duidelijkheid over wilt! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat jouw nummerbehoud is goedgekeurd voor 29 augustus. Jouw nummer kan niet eerder worden overgezet omdat dit dan in het weekend valt. Wij hebben ervoor gekozen om nummerbehoud nooit plaats te laten vinden in het weekend. Mocht er dan iets verkeerd gaan, dan kunnen we je op dat moment niet de optimale ondersteuning bieden en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Vandaar dat nummerbehoud alleen doordeweeks plaatsvindt. Klopt het dat je hierover inmiddels ook een sms hebt ontvangen van Ben?

Je hoeft trouwens niet bang te zijn dat je straks twee abonnementen hebt. Jouw abonnement bij ons loopt door totdat jouw nummer is overgezet, jouw abonnement bij Ben gaat pas in zodra jouw nummer is overgezet. Zo betaal je nooit dubbel.

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid! Uiteraard jammer dat je ons gaat verlaten, wie weet mag ik je in de toekomst nog eens verwelkomen. Maar bij ons broertje Ben zit je ook goed! 😉 Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.
Bedankt voor jullie snelle reactie. !
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Cliorsi,

Geen dank 🙂 We helpen je graag! Mocht er toch nog iets onduidelijk zijn, dan kun je altijd je vraag op het forum stellen!

Reageer