Vraag

nummerbehoud annuleren

• 15 oktober 2019
  • 9 reacties
  • 1079 Bekeken

Ik heb een simonly abo aangeschaft in eerste instantie met nummerbehoud wat ik nog niet heb voltooid. Ik zou graag afwillen zien van nummerbehoud en graag het nieuwe nummer willen gebruiken die ik ontvangen heb van jullie. 

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Virtara 

Kun je mij een privébericht met je 06-nummer, simkaartnummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je IBAN sturen? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan doen. 

Reputatie 6
Badge +5

Het komt niet zo vaak voor dat bij een nieuwe abbonement de sim moet worden geactiveerd maar dit kan je zelf makkelijk doen in de MY T-mobile app of via de website in je MY T-mobile.

Je kunt dan ook meteen bij blokkades kijken of alles goed staat.

Er staat geen service bij mijn netwerk en mijn oude abonnement is al afgesloten.

Reputatie 6
Badge +5

Het nummer dat je krijgt is meestal al actief bij een nieuw abbonement, heb je wel al netwerk?

PS

Het annuleren van uw aanvraag is mogelijk tot uiterlijk twee werkdagen voor uw telefoonnummer wordt overgezet. U kunt hiervoor contact opnemen met T-Mobile Klantenservice (06 - 2400 1200). De annulering van uw Nummerbehoudaanvraag heeft geen invloed op het T-Mobile contract dat u bent aangegaan. U kunt gebruik (blijven) maken van het mobieletelefoonnummer dat u van T-Mobile heeft gekregen. Let op! Door de annulering van uw Nummerbehoudaanvraag, is ook uw geplande contractopzegging geannuleerd. Neemt u contact op met uw huidige telecomaanbieder, om uw oude contract alsnog op te zeggen. @Virtara 

Het nieuwe nummer van jullie moet geactiveerd worden maar ik krijg geen sms verificati

Reputatie 6
Badge +5

Dan zou er toch geen probleem moeten zijn?

Neem even contact op met de klantenservice dan kijken ze even mee en kunnen ze dat verzoek annuleren.

Dus ik zie totaal af van nummerbehoud en wil graag het nieuwe nummer van jullie willen gebruiken die bij de simonly die geleverd is.

Ik heb het nog niet aangevraagd om mijn oude nummer te behouden.

Reputatie 6
Badge +5

Hallo@Virtara 

Als je de klantenservice even telefonisch benadert kunnen zij het verzoek voor je annuleren, als je wilt wachten op een reactie van een Moderator, dat kan ook maar het kan vaak wat langer duren.

Reageer