Beantwoord

Nummerbehoud bij bestelling abonnement via internet

• 27 juni 2017
  • 1 reactie
  • 356 Bekeken

Hoi,

Ik heb zonet een abonnement afgesloten. Bij bestellen staat links onderin "Nummerbehoud regel je eenvoudig na het plaatsen van je bestelling".

Maar als ik het goed begrijp bedoeld t-mobile na het plaatsen van bestelling en NA het leveren van een simkaart. ??

Want ik moet een telefoonnummer invoeren van de simkaart, van t-moblile, het nieuwe, maar die heb ik uiteraard niet.

Terwijl ik een email krijg met bevestiging van mijn bestelling waarin staat "Je kunt nu nummerbehoud aanvragen en aan je bestelling koppelen". Daar staat dus NU. Je kunt NU nummerbehoud aan je bestelling koppelen.

Maar dan doe ik dat, en dan wordt er dus gevraagd om een tijdelijk simkaart nummer. Alsmede een simkaart serienummer. ..

Wat doe ik verkeerd? Waar kan ik dat vinden. Ik wil dat uiteraard z.s.m. geregeld hebben, en naar ik begrijp ligt het aan mij. ?

Alvast bedankt,
M.
icon

Beste antwoord door Thalina 28 juni 2017, 11:25

Hoi dr00p,

Welkom op het forum en ook welkom bij T-Mobile! 😃

Ik help je hier graag mee verder! Je kunt inderdaad pas nummerbehoud aanvragen als je de simkaart van ons hebt ontvangen. Daar vind je dan het tijdelijke nummer op en het simkaartnummer. Met deze gegevens kun je dan nummerbehoud aanvragen via deze pagina. Dus nog heel even wachten totdat je de simkaart in huis hebt, dan kun je nummerbehoud aanvragen. Laat je weten of het is gelukt?

Als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi dr00p,

Welkom op het forum en ook welkom bij T-Mobile! 😃

Ik help je hier graag mee verder! Je kunt inderdaad pas nummerbehoud aanvragen als je de simkaart van ons hebt ontvangen. Daar vind je dan het tijdelijke nummer op en het simkaartnummer. Met deze gegevens kun je dan nummerbehoud aanvragen via deze pagina. Dus nog heel even wachten totdat je de simkaart in huis hebt, dan kun je nummerbehoud aanvragen. Laat je weten of het is gelukt?

Als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!

Reageer