Beantwoord

Nummerbehoud bij prepaid naar abonnement

• 8 maart 2016
  • 1 reactie
  • 557 Bekeken

Ik heb een abonnement afgesloten had eerst t-mobile prepaid heb nummer behoud aan gevraagd.
Heb nu mijn telefoon met simkaart alleen nu blijkt dat mijn abonnement pas 18-03-2016 in gaat waarom pas 18-03-2016 kan dit niet eerder ik kan wel al mijn sim kaart activeren.
icon

Beste antwoord door Thalina 9 maart 2016, 10:28

Hi Gina,

Allereerst welkom op het forum!

Wat leuk dat je een abonnement bij ons hebt genomen! Begrijpelijk dat je dan wilt dat het abonnement zo snel mogelijk ingaat. Als je overstapt van prepaid naar een abonnement geldt er een verwerkingstijd van ongeveer twee weken. Vandaar dat jouw nummer op 18/3 wordt overgezet en dat dan ook pas je abonnement ingaat. Hierdoor kun je bijvoorbeeld nog je resterende beltegoed opmaken.

Wat betreft je simkaart: op de nieuwe simkaart staat een tijdelijk nummer, maar jouw abonnement is nog niet geactiveerd. Dus op dit moment kun je daar nog geen gebruik van maken. Op 18/3 gaat automatisch jouw huidige nummer over naar de nieuwe simkaart en kun je die gaan gebruiken.

Als je nog aanvullende vragen hebt, laat het gerust weten. We helpen je graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hi Gina,

Allereerst welkom op het forum!

Wat leuk dat je een abonnement bij ons hebt genomen! Begrijpelijk dat je dan wilt dat het abonnement zo snel mogelijk ingaat. Als je overstapt van prepaid naar een abonnement geldt er een verwerkingstijd van ongeveer twee weken. Vandaar dat jouw nummer op 18/3 wordt overgezet en dat dan ook pas je abonnement ingaat. Hierdoor kun je bijvoorbeeld nog je resterende beltegoed opmaken.

Wat betreft je simkaart: op de nieuwe simkaart staat een tijdelijk nummer, maar jouw abonnement is nog niet geactiveerd. Dus op dit moment kun je daar nog geen gebruik van maken. Op 18/3 gaat automatisch jouw huidige nummer over naar de nieuwe simkaart en kun je die gaan gebruiken.

Als je nog aanvullende vragen hebt, laat het gerust weten. We helpen je graag!

Reageer