Beantwoord

Nummerbehoud Bliep prepaid naar T-mobile abonnement

• 14 februari 2016
  • 2 reacties
  • 482 Bekeken

Goedendag,
Een week geleden heb ik een aanvraag voor nummerbehoud ingediend, om mijn nummer van mijn bliep prepaid ipv mijn nieuwe t-mobile nummer te houden. Hierbij kreeg ik echter de melding dat mijn aanvraag niet kon worden verwerkt. Wat kan ik hieraan doen ?

Groet Matthias
icon

Beste antwoord door Thalina 15 februari 2016, 16:31

Hoi Matthias,

Ook namens mij welkom op het forum! :)

Leuk dat je nu ook met je oude vertrouwde nummer over wilt stappen naar T-Mobile! Ik zie dat je vanmiddag contact hebt gehad met mijn collega en dat hij nogmaals nummerbehoud heeft aangevraagd. Laat je even weten of alles nu in orde is?

Als je nog aanvullende vragen hebt, laat het vooral weten. We helpen je graag!
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +7
Hi Matthias,

Als eerste welkom op het forum.

Ik zou je aanraden om in dit geval in contact te treden met de klantenservice. Ik vermoed dat de naam van jouw provider in het systeem voor het nummerbehoud verkeerd is terecht gekomen, waardoor de aanvraag is afgewezen. PrePaid nummers kunnen in principe altijd geporteerd worden. Er is immers geen contract.

De klantenservice kan de reden voor de afwijzing achter halen en jou zo verder helpen.

groeten,
Robert
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Matthias,

Ook namens mij welkom op het forum! :)

Leuk dat je nu ook met je oude vertrouwde nummer over wilt stappen naar T-Mobile! Ik zie dat je vanmiddag contact hebt gehad met mijn collega en dat hij nogmaals nummerbehoud heeft aangevraagd. Laat je even weten of alles nu in orde is?

Als je nog aanvullende vragen hebt, laat het vooral weten. We helpen je graag!

Reageer