Vraag

Nummerbehoud contract iemand anders

• 26 februari 2016
  • 3 reacties
  • 981 Bekeken

Hoi,

Mijn huidige contract staat op naam van mijn moeder. Als ik mijn volgende contract afsluit, wil ik die graag op mijn naam en daarbij mijn huidige nummer behouden. Is de kans aanwezig dat dit verzoek wordt afgewezen omdat het contract op naam van iemand anders komt? Ik wil waarschijnlijk overstappen naar een andere provider ivm kosten.
Ik hoor het graag!

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hi Chris,

Van harte welkom op het forum! Ik hoop dat ik je niet hoef te verwelkomen en gelijk afscheid van je moet nemen. Ik ben ervan overtuigd dat we hier samen uit gaan komen!

Goed dat je dit navraagt bij ons. Als de naam van de contractant bij T-Mobile niet overeenkomt met de naam van de contractant bij de nieuwe provider, dan kan het fout gaan. De aanvraag kan in z'n geheel afgewezen worden. Je zou dus eerst een contractovername moeten doen voordat je kan overstappen naar een andere provider.

Zou je kunnen aangeven welk abonnement je graag wilt en welk toestel je er eventueel bij wilt hebben? Vind je het goed als één van onze collega's je bellen voor een mooi aanbod? Kan geen kwaad toch? 😉

Je hoeft tijdens dit gesprek natuurlijk niet gelijk ja of nee te zeggen, dus kan je na het gesprek nog de prijzen vergelijken. Uiteindelijk moet de contractant akkoord geven voor de verlenging.

Laat ons weten op welke dagen en tijdstippen je het best telefonisch bereikbaar bent.
Hoi Issam,

Bedankt voor je reactie! Hier was ik al bang voor.
Stel dat ik contractovername zou doen, krijg ik dan alsnog een mooie aanbieding? Of is die kans ook verkeken? Als dit niet het geval is, houdt het sowieso op omdat ik nu een abonnement op mijn eigen naam wil. Voor een mooie prijs natuurlijk :)

Christianne
Reputatie 7
Badge +20
Hi Christianne,

Jij ook bedankt voor je reactie. We kunnen natuurlijk een belafspraak inplannen met onze verkoopafdeling en dan kun je zelf kijken of je het een mooie aanbieding vindt. Als je akkoord gaat dan kun je een contractovername uitvoeren zodat je het abonnement op eigen naam kan gebruiken.

Laat je ons weten of je interesse hebt in een belafspraak? We willen je niet kwijt dus ik zou zo'n belafspraak zeker aanraden! 🙂

Reageer