Beantwoord

Nummerbehoud? Duurt het altijd zo lang bij T-mobile?

Ik heb 2 abonnementen bij T-Mobile. Ben met 1 abonnement over gestap naar Vodafone Zakelijk.

Heb nummerbehoud aangevraagd. Status van me nummerbehoud is:

1 Aanvraag ontvangen
2 Aanvraag in behandeling genomen
3 Aanvraag beoordeeld
Je aanvraag is op 30-5-2011 goedgekeurd.

Gisteren was de nummerbehoud goedgekeurd. maar vodafone heeft nog steeds niks van gehoord?

is er wat fout gegaan? kan een Moderator mijn helpen?
icon

Beste antwoord door Ries 1 juni 2011, 14:13

@Assyrian
Ik heb een update voor je!

Door een storing zijn de bevestigingen niet uitgestuurd naar de andere providers en zal dit nog gebeuren.
Ik kan je alvast wel de bevestiging geven dat je nummerbehoud is goedgekeurd voor 11-07-2011. :)

Als hiermee je vragen over het nummerbehoud zijn beantwoord zou je dan een reactie als beantwoord willen markeren zodat andere forumleden weten dat je vragen zijn afgehandeld?
Bekijk origineel

10 reacties

Badge +12
Hi Assyrian,

Als dit staat bij Nummerbehoud zou het nummer toch echt overgaan naar Vodafone hoor.
Je kan beter even bellen naar T-mobile met je mobiel 1200 (kost geld) dan zoeken ze het direct uit.

Waarschijnlijk heeft Vodafone iets niet goed gezien. (ervaring)
Ik heb al voor 15 euro gebeld naar t-mobile en vodafone klantservice.

Ik ga nog 1 keer bellen kijken wat ze nu zeggen.
Badge +12
@Assyrian,

De klantenservice van Vodafone is gratis hoor

Ja zolang T-mobile het heeft goedgekeurd zullen hun er weinig aandoen!
Heb zo juist gebeld met t-mobile, er is niks fouts gegaan met de nummerbehoud.

Het duurt alleen lang voor dat vodafone het te weten krijgt. ( ik dacht dat het meestal binnen 2 dagen geregeld is.)

@Dave6700, Bedankt voor je tijd! en ik belde naar het volgende nummer @ vodafone 0900-0940 ( 0,45 per gesprek ).
Badge +12
@Assyrian,

Graag gedaan en succes!
Bij Vodafone kan je overigens gratis bellen naar 1200 via je mobiel

Reputatie 5
@Assyrian
Op je My T-Mobile staat de aanvraag nummerbehoud goedgekeurd voor 11-07-2011. Het verzoek is nog niet helemaal afgerond en daarom heeft Vodafone de goedkeuring nog niet ontvangen. Ik ga er vanuit dat je de bevestiging hierover nog gaat krijgen.
Ik zal de afronding van het verzoek in de gaten houden en je verder op de hoogte houden.

Als je een aanvraag nummerbehoud doet dan hoort de verwerking van de aanvraag binnen 5 werkdagen te gebeuren. In deze periode zal je aanvraag gecontroleerd worden en je nieuwe provider zal op de hoogte gebracht worden. Je nieuwe provider zal dan een bevestiging uit sturen.

@Dave6700
Bedankt voor je reactie's in dit topic. 🙂
Reputatie 5
@Assyrian
Ik heb een update voor je!

Door een storing zijn de bevestigingen niet uitgestuurd naar de andere providers en zal dit nog gebeuren.
Ik kan je alvast wel de bevestiging geven dat je nummerbehoud is goedgekeurd voor 11-07-2011. :)

Als hiermee je vragen over het nummerbehoud zijn beantwoord zou je dan een reactie als beantwoord willen markeren zodat andere forumleden weten dat je vragen zijn afgehandeld?
Bij mij ongeveer hetzelfde. Enige informatie over wanneer ik kan verwachten dat dit doorgestuurd wordt naar vodafone?

Alvast bedankt.
Reputatie 5
@Tiemen
Ik zie dat je ook een eigen topic hebt geopend over het nummerbehoud en ik heb je daar [thread=125156]van antwoord[/thread] voorzien.
@Ries

Heel erg bedankt voor je informatie! kijk nu weet ik precies wat er aan de hand is, ik hoef nu niet telkens heen en weer te bellen.

Top Service !

Reageer