Beantwoord

Nummerbehoud duurt wel erg lang??

• 2 november 2012
  • 3 reacties
  • 711 Bekeken

Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 14 reacties
Goededag,

Ik heb vandaag mijn iphone binnen gekregen en er helemaal blij mee. Alleen tot mijn verbazing heb ik dus een heel ander nummer.
Op 3 okt heb ik de aanvraag gelijk met het bestellen van de iphone gedaan en krijg nu vandaag pas een sms dat ze eerst goedkeuring gaan vragen bij mijn huidige telecomaanbieder...Lees ook al Tmobile..en gelijk daarna een berichtje dat dit is goedgekeurd en op 03-12-2012 wordt mijn nummer overgezet..
3-12-2012????? Waarom duurt dit zo lang en waarom al van te voren dit soort dingen moeten regelen terwijl je een maand met een ander nummer moet doen...(wat erg irritant is)
Waarom nu eindelijk eens een keer een goede service van tmobile want dat woord kennen ze helaas nog steeds niet.
icon

Beste antwoord door Minty 2 november 2012, 22:08

Hoi Moiel, welkom op het forum. :)

Wanneer je een nieuw abonnement bestelt met nummerbehoud wordt nummerbehoud pas aangevraagd als je de spullen hebt ontvangen en je dus hebt getekend voor het contract. Vanwege de opzegtermijn van 1 maand kan het daarom pas op 3/12 plaatsvinden. Jammer dat je dit niet wist. Je kan ook voor je oude abonnement een nano simkaart bestellen of halen in de T-Shop zodat je de iPhone 5 wel alvast kunt gebruiken met je eigen nummer.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Hoi Moiel, welkom op het forum. :)

Wanneer je een nieuw abonnement bestelt met nummerbehoud wordt nummerbehoud pas aangevraagd als je de spullen hebt ontvangen en je dus hebt getekend voor het contract. Vanwege de opzegtermijn van 1 maand kan het daarom pas op 3/12 plaatsvinden. Jammer dat je dit niet wist. Je kan ook voor je oude abonnement een nano simkaart bestellen of halen in de T-Shop zodat je de iPhone 5 wel alvast kunt gebruiken met je eigen nummer.
Jammer dat ik het ook niet wist. Heb mijn iPhone 5 vorige week woensdag gekregen en was in de veronderstelling dat na het ondertekenen van de aanvraag er nog een aantal dagen overheen zou gaan maar nu is het pas 10-12-2012, terwijl mijn abo al lang was verlopen.Reageer 
@Robert582

Wanneer je een nieuw contract afsluit in plaats van het huidige contract te vernieuwen dan kun je gebruik maken van nummerbehoud. Zodra het (tijdelijke)nummer binnen is kan dit aangevraagd worden. Doordat je bij een abonnement te maken hebt met 1 maand opzegtermijn en niet in het weekend mag vallen zal dit nummer vrijgegeven worden op 10 december. Tot deze tijd kun je gebruik maken van je oude contract. Het nieuwe contract zal wanneer je dit vooraf hebt aangegeven, ingaan op de dag van nummerbehoud zodat je geen dubbele maand kosten hebt.

Reageer