Beantwoord

Nummerbehoud eerder laten ingaan mogelijk?

Beste,

Gisteren heb ik mijn nieuwe telefoon binnengekregen, namelijk een Samsung Galaxy S8. Mijn huidige simkaart past echter niet in dit toestel en het omzetten van mijn nummer naar de nieiwe sim-kaart zal pas 15 januari 2018 zijn.

Is het mogelijk dat dit vóór deze datum gebeurt, liefst nog vandaag?

Met vriendelijke groet,

Youri Bakker
icon

Beste antwoord door Kaassausje 14 december 2017, 11:42

Hoi Youri, welkom op het klantenforum.

Was je al klant bij T-Mobile? Dan kun je de nieuwe simkaart en de telefoon namelijk gewoon in gebruik nemen. Jouw huidige abonnement zal dan worden gekoppeld aan de nieuwe simkaart. :)

Let er wel op dat op de simkaart opgeslagen contactpersonen niet overgezet worden. Die zal je dan zelf even moeten exporteren of syncen.

Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Youri, welkom op het klantenforum.

Was je al klant bij T-Mobile? Dan kun je de nieuwe simkaart en de telefoon namelijk gewoon in gebruik nemen. Jouw huidige abonnement zal dan worden gekoppeld aan de nieuwe simkaart. :)

Let er wel op dat op de simkaart opgeslagen contactpersonen niet overgezet worden. Die zal je dan zelf even moeten exporteren of syncen.
Goeie middag,

Dankjewel voor je reactie ☺️.

Ik was inderdaad al klant bij T-Mobile. De nieuwe sim-kaart heb ik al in gebruik, maar dat is met een ander nummer. Ik heb het nummerbehoud pas aangevraagd toen ik de telefoon binnenkreeg.
Ik dacht dat ik het nummerbehoud al had geregeld bij de bestelling van mijn telefoon, maar dat bleek niet zo te zijn.
Schijnbaar heb ik ipv mijn abonnement te verlengen een volledig nieuw abonnement afgesloten, weet niet of dit mogelijk het probleem is? Mijn huidige abonnement loopt 18 december af.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Youri,

Ik zou hier graag wat dieper in willen duiken! Het telefoonnummer wat gekoppeld is aan jouw forum-account, is volgens mij weer een ander abonnement. Zou je mij een privéberichtje willen sturen met jouw huidige telefoonnummer? Op die manier kan ik even goed met je meekijken. :)

Ik zie je berichtje tegemoet!

Reageer