Beantwoord

Nummerbehoud en einddatum contract

• 10 mei 2016
  • 6 reacties
  • 650 Bekeken

Kan ik een overbrugging krijgen omdat mijn nieuwe abonnement boj BEN pas 10 dagen later ingaat
icon

Beste antwoord door David 11 mei 2016, 10:48

Hey Loes21,

Geen zorgen, jouw abonnement bij ons blijft gewoon doorlopen tot je daadwerkelijk overgezet wordt!

Het porteren van je nummer is aangevraagd voor maandag 30 mei, dus op deze dag wordt jouw nummer pas bij ons opgezegd en overgezet naar Ben. Jammer dat je ons gaat verlaten, maar alvast veel plezier bij Ben! ;)

Als we je in de tussentijd nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons gerust weten!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Loes21,

Geen zorgen, jouw abonnement bij ons blijft gewoon doorlopen tot je daadwerkelijk overgezet wordt!

Het porteren van je nummer is aangevraagd voor maandag 30 mei, dus op deze dag wordt jouw nummer pas bij ons opgezegd en overgezet naar Ben. Jammer dat je ons gaat verlaten, maar alvast veel plezier bij Ben! ;)

Als we je in de tussentijd nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons gerust weten!
Bedankt voor de snelle reactie. Was ongerust. Moest overstappen omdat ik geen Internet abonnement wilde. Heel jammer ben al jaren zeer tevreden over t-mobile.
Reputatie 5
Badge +10
Beste Loes , waar gaat dit over? Over wat voor abonnement heb je het?
Internet kan je op je toesel uitschakelen.
Reputatie 1
Ik denk dat Loes bedoelt dat er tegenwoordig helaas geen abonnementen meer bij T-Mobile zijn te krijgen die geen internetbundel bevatten.
Reputatie 5
Badge +10
Ooooo , inderdaad minimaal 250mb bij basissim.
Bij stel samen en stel bij kan je wel 0 mb nemen , maar dan zit je weer vast aan onbeperkt internet.
Maar voor die bundel krijg je meer terug wat wellicht handig kan zijn.

Thanks Gertjan!
Reputatie 6
Badge +17
@all

Loes had haar reactie in een nieuwe topic gezet, dus ik heb het even verplaatst naar het topic waar het over ging 🙂 Bedankt voor jullie oplettendheid en de reacties!

@Loes
Fijn dat David je gerust heeft kunnen stellen. Natuurlijk jammer dat je T-Mobile gaat verlaten, maar Ben is ons broertje dus dat maakt het iets minder erg voor ons! 😉 In ieder geval veel plezier bij Ben en wie weet mogen we je in de toekomst weer eens verwelkomen bij T-Mobile!

Reageer