Beantwoord

Nummerbehoud en toch nog bij de oude provider

• 13 januari 2018
  • 4 reacties
  • 1242 Bekeken

Beste, nu na 2 maanden betaal ik nog steeds bij mijn oude provider. Vraag was nummerbehoud met opzegging bij oude provider. Is er soms iets mis gegaan? Wel vreemd dat ik nu dubbele kosten Heb? Als er 1 abonnement niet gebruikt word?

Hoor graag een reactie waarom dit zo is?
icon

Beste antwoord door David 14 januari 2018, 16:37

Hi Inge,

Goed dat je even aan de bel trekt! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je dubbele kosten maakt!

Ik heb het nagekeken en zie dat wij op 6 december jouw nummer hebben overgezet. Dit is het telefoonnummer dat eindigt op -130, dat klopt? Als er vanuit jouw oude provider nog rekeningen worden gestuurd, dan zou ik even bij hen aankloppen om te vragen waar die rekeningen dan voor zijn. Wanneer we het nummer hebben overgenomen, wordt jouw abonnement in principe automatisch stopgezet bij de andere provider, omdat je daar dan geen telefoonnummer meer hebt. Misschien hebben zij nog een laatste factuur of iets dergelijks verstuurd? Ik zou het even bij hen checken, dan kunnen zij vast uitleggen waarom je nog facturen krijgt. Als er dan iets is waar wij nog bij kunnen helpen, dan doen we dat natuurlijk!

Ik ben benieuwd wat uiteindelijk het antwoord was! Houd ons op de hoogte! 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Misschien maakt je oude provider een fout, ik zou daar eens gaan vragen wat er mis gaat en het geld terug vragen
Door een nieuw abonnement bij t mobile te nemen namen zij het voor hun rekening om het oude abbo op te zeggen. Dat is dus niet gelukt dus bij t mobile is er iets mis gegaan
Reputatie 7
Badge +20
Vreemd want als je wel het zelfde nummer hebt moet het gelukt zijn toch?
Kan een administratie fout zijn bij oude provider.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Inge,

Goed dat je even aan de bel trekt! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je dubbele kosten maakt!

Ik heb het nagekeken en zie dat wij op 6 december jouw nummer hebben overgezet. Dit is het telefoonnummer dat eindigt op -130, dat klopt? Als er vanuit jouw oude provider nog rekeningen worden gestuurd, dan zou ik even bij hen aankloppen om te vragen waar die rekeningen dan voor zijn. Wanneer we het nummer hebben overgenomen, wordt jouw abonnement in principe automatisch stopgezet bij de andere provider, omdat je daar dan geen telefoonnummer meer hebt. Misschien hebben zij nog een laatste factuur of iets dergelijks verstuurd? Ik zou het even bij hen checken, dan kunnen zij vast uitleggen waarom je nog facturen krijgt. Als er dan iets is waar wij nog bij kunnen helpen, dan doen we dat natuurlijk!

Ik ben benieuwd wat uiteindelijk het antwoord was! Houd ons op de hoogte! 🙂

Reageer