Beantwoord

nummerbehoud gaat fout

hoi allemaal, ik wil dus mijn nummer overzetten naar mijn nieuw simkaart maar de sms voor de verificatiecode komt na de 5 minuten waarin je de code moet intypen, weet iemand wat ik nu moet doen? of zal ik gewoon naar een phonehouse gaan en het daar vragen?
icon

Beste antwoord door Issam 1 september 2015, 10:07

@cmsvb_

Allereerst van harte welkom op het T-Mobile Forum. :)

Het is goed dat je hierover contact opneemt met ons. Ik kan me goed voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Begrijp ik goed dat je nummerbehoud wilt aanvragen? Neem je jouw nummer mee vanuit een andere provider? Als dit het geval is dan kan je mij een privébericht sturen met daarin de volgende gegevens:

- Te behouden 06-nummer
- Simkaartnummer oude simkaart
- Naam oude provider
- Abonnement of PrePaid
- Tijdelijk T-Mobile nummer

Als je alleen een nieuwe simkaart wilt activeren dan kan je mij ook een privébericht sturen. Dan heb ik alleen het nieuwe simkaartnummer nodig die op je nieuwe simkaart staat.

Ik wacht je reactie af. 😉

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +16
@cmsvb_

Allereerst van harte welkom op het T-Mobile Forum. :)

Het is goed dat je hierover contact opneemt met ons. Ik kan me goed voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Begrijp ik goed dat je nummerbehoud wilt aanvragen? Neem je jouw nummer mee vanuit een andere provider? Als dit het geval is dan kan je mij een privébericht sturen met daarin de volgende gegevens:

- Te behouden 06-nummer
- Simkaartnummer oude simkaart
- Naam oude provider
- Abonnement of PrePaid
- Tijdelijk T-Mobile nummer

Als je alleen een nieuwe simkaart wilt activeren dan kan je mij ook een privébericht sturen. Dan heb ik alleen het nieuwe simkaartnummer nodig die op je nieuwe simkaart staat.

Ik wacht je reactie af. 😉
Hoi cmsvb_

Nogmaals welkom!

Wat issam zegt klopt helemaal.

Reageer