Vraag

Nummerbehoud gaat fout

  • 30 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 1694 Bekeken

Hallo,

24 juni heb ik een abonnement aangevraagd bij jullie via de website (niets bijzonders). Daarbij ga ik weg van Tele2.
Echter ben ik nu in het stadium om het contract bij jullie te verbreken omdat er gewoon niets gedaan wordt.
Ik heb een T-Mobile simkaart ontvangen met nog het verkeerde nummer.

Tele2 heeft mij meermaals aangegeven dat zij het nummerbehoud hebben goedgekeurd en zij kunnen niets voor mij betekenen. Echter geven jullie aan dat de goedkeuring er nog niet is.

De status van mijn nummerbehoud volgens tmobile:
Te porteren mobiele nummer: (mijn nummer)
netwerk operator: nog niet bekend. wacht op antwoord.
Service provider: nog niet bekend. wacht op antwoord.
Je aanvraag is verstuurd.

Nu had ik gister iemand aan de telefoon die mij gerust gestelde dat hij het ineens had doorgevoerd. Ik zou uit het niets ineens binnen een uur overgezet zijn. Echter was dat ook te mooi om waard te zijn.

Vandaag weer aan de telefoon gehangen en ik zou doorgezet worden naar de technische helpdesk.
Echter zijn we nu ruim twee maanden verder en geloof ik er niet meer in.

Ik probeer als laatste poging het nu via dit forum te doen maar mocht ik niet vóór aanstaande dinsdag mijn nummer hebben overgezet verbreek ik het contract.
Hopelijk is er nog iets te doen.

Met vriendelijke groet,
Melvin van den Berg

2 reacties

Het is gelukt vandaag! Topic mag dicht.
Reputatie 4
Badge +3
@melvinvdb,

Hoi Melvin, dank voor de update en fijn dat het is gelukt! Enjoy!

Reageer