Beantwoord

Nummerbehoud gaat te laat in?

• 28 september 2016
  • 1 reactie
  • 215 Bekeken

Hallo!

Ik heb een vraagje, ik heb onlangs mijn contract verlengd bij t-mobile, ben hier al jaren lid van maar omdat mijn nieuwe contract op een andere naam komt te staan moest ik nummerbehoud uitvoeren. Dat heb ik gedaan maar nu zie ik dat mijn nummer pas op 14 oktober op mijn nieuwe simkaart wordt gezet, terwijl mijn oude abonnement al op 6 oktober afloopt.. is dat een probleem? Wat gebeurt en nu in die week die ertussen zit?
icon

Beste antwoord door Hajar 29 september 2016, 11:12

Hi noyahartendorp,

Welkom op ons Forum!

Goed dat je dit navraagt. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je nummerbehoud voor 14/10 is goedgekeurd. Je abonnement loopt inderdaad tot 5/10. In de week dat er tussen zit loopt je huidige contract gewoon en daar kun je dus ook gebruik van maken. En op de 14e gaat je nieuwe contract in. De kortingen komen na 5/10 te vervallen maar op de 14e gaan je nieuwe kortingen in.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi noyahartendorp,

Welkom op ons Forum!

Goed dat je dit navraagt. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je nummerbehoud voor 14/10 is goedgekeurd. Je abonnement loopt inderdaad tot 5/10. In de week dat er tussen zit loopt je huidige contract gewoon en daar kun je dus ook gebruik van maken. En op de 14e gaat je nieuwe contract in. De kortingen komen na 5/10 te vervallen maar op de 14e gaan je nieuwe kortingen in.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten.

Reageer