Beantwoord

Nummerbehoud geweigerd

  • 15 september 2016
  • 4 reacties
  • 462 Bekeken

Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 2 reacties
Hallo,

Ik wil overstappen naar een andere provider en heb nummerbehoud aangevraagd bij jullie alleen word deze geweigerd waarom is dat ?

Mijn contract met jullie loopt 14-11 af
icon

Beste antwoord door jsheikens 15 september 2016, 16:30

Ah, ik werd in de war gebracht door je vraagstelling "... en heb nummerbehoud aangevraagd bij jullie ...".
Wanneer heb je deze aanvraag gedaan? Gezien je contract op 14-11 afloopt waarschijnlijk al een paar dagen geleden. T-mobile hanteert een maximum van 60 dagen voor einde contract:
https://service.t-mobile.nl/app/answers/detail/a_id/2272/related/1
Bekijk origineel

4 reacties

Wil je van T-mobile overstappen naar een andere provider? Dan moet je nummerbehoud bij de nieuwe provider aanvragen.
Reputatie 2
Ja dat doe ik maar dan krijg ik dus de melding dat hij niet geaccepteerd word Door tmobile
Ah, ik werd in de war gebracht door je vraagstelling "... en heb nummerbehoud aangevraagd bij jullie ...".
Wanneer heb je deze aanvraag gedaan? Gezien je contract op 14-11 afloopt waarschijnlijk al een paar dagen geleden. T-mobile hanteert een maximum van 60 dagen voor einde contract:
https://service.t-mobile.nl/app/answers/detail/a_id/2272/related/1
Reputatie 2
Oké dan zou hij het na het weekend moeten doen. Dan ga ik het dan nog eens proberen. Bedankt voor het meedenken

Reageer