Beantwoord

Nummerbehoud geweigerd

Beste mensen.
mijn t mobile contract gaat 15 juli in met nummerbehoud 06 ***217
Ditvos door KPN geweigerd. Mogelijknisxsat omdat ik op vakantie mijn mobiel wint geraakt ben ( overboord geslagen!).Ik heb een nieuwe simkaart aangevraagd en gektegen bij KPN. Maar omdat ik tot 13 augustus in t buitenland ben kan ik deze niet activeren.
Ik gebruik nu tijdelojk een prepaidkaart kaart met nummer 06***907.
De nieuwe simkaart van KPN is aangevraagd op mijn oorspronkelijke nummr 06***217
!ik wil absoluut mijn oude nummer houden.
wat te doen. Ik kan mijn nieuwe simkaart van KPN pas 14 augustus activeren! 1 dag voordat mijn t mobile nummer ingaat.
****399 is mijn referentienummer bij jullie.
Met vriendelijke groet
Bronia Moos
icon

Beste antwoord door David 2 augustus 2017, 15:00

Hey Bronia,

Goed dat je even aan de bel trekt, zonde van jouw telefoon!

Ik heb allereerst even alle privégegevens uit jouw bericht verwijderd. Aangezien het een openbaar forum is, wissen we dergelijke gegevens, omdat iedereen mee kan lezen. Houd hier bij volgende berichten ook even rekening mee. Je bent zo te zien ingelogd op het account van je partner, dus ik kan je alleen de algemene informatie geven, aangezien jij niet de contractant bent van de aansluiting van het forum.

Alle nummers die jij in jouw bericht hebt toegevoegd zijn bij ons niet terug te vinden, dus ik neem aan dat die gegevens van KPN zijn. Wanneer zij jouw aanvraag afwijzen, dan kunnen wij daar in dit geval niets aan doen. Je kunt de aanvraag nogmaals indienen, maar ik zou je aanraden om contact met KPN op te nemen, zodat zij kunnen aangeven waarom jouw aanvraag is afgewezen en hoe je ervoor kunt zorgen dat het bij een nieuwe aanvraag wel in orde komt. Het kan zijn dat jouw nummer dan later wordt overgezet, maar het abonnement gaat in dat geval wel van start op de afgesproken datum. Houd daar dus ook even rekening mee.

Mocht je nog verdere vragen hebben, dan horen we het graag!

Bekijk origineel

2 reacties

sorry voor de typefouten in bovenstaande, ik kon de tekst niet teruglezen voor verzending.
mijn t mobile contract gaat 15 augustus in..graag jullie hulp voor behoud van mijn nummer.
Bronia Moos
Reputatie 7
Badge +20
Hey Bronia,

Goed dat je even aan de bel trekt, zonde van jouw telefoon!

Ik heb allereerst even alle privégegevens uit jouw bericht verwijderd. Aangezien het een openbaar forum is, wissen we dergelijke gegevens, omdat iedereen mee kan lezen. Houd hier bij volgende berichten ook even rekening mee. Je bent zo te zien ingelogd op het account van je partner, dus ik kan je alleen de algemene informatie geven, aangezien jij niet de contractant bent van de aansluiting van het forum.

Alle nummers die jij in jouw bericht hebt toegevoegd zijn bij ons niet terug te vinden, dus ik neem aan dat die gegevens van KPN zijn. Wanneer zij jouw aanvraag afwijzen, dan kunnen wij daar in dit geval niets aan doen. Je kunt de aanvraag nogmaals indienen, maar ik zou je aanraden om contact met KPN op te nemen, zodat zij kunnen aangeven waarom jouw aanvraag is afgewezen en hoe je ervoor kunt zorgen dat het bij een nieuwe aanvraag wel in orde komt. Het kan zijn dat jouw nummer dan later wordt overgezet, maar het abonnement gaat in dat geval wel van start op de afgesproken datum. Houd daar dus ook even rekening mee.

Mocht je nog verdere vragen hebben, dan horen we het graag!

Reageer