Beantwoord

Nummerbehoud geweigerd door T-Mobile

• 26 augustus 2016
  • 5 reacties
  • 498 Bekeken

Reputatie 2
Heb mijn abonnement bij T-Mobile opgezegd n.a.v. de wijziging van T-Mobile Family. Alles geregeld en stap nu over naar Ziggo Mobiel. Krijg nu van Ziggo Mobiel te horen dat T-Mobile mijn nummerbehoud niet heeft goedgekeurd?
Klantnummer 1.14874039

Hierbij de vraag om mijn nummer vrij te geven na einde van mijn abonnement op 24/09/2016! Zodat deze op Ziggo Mobiel overgezet kan worden. Heb zowel per chat als per telefoon getracht T-Mobile te bereiken maar als ik telefonisch het woord "opzeggen " gebruik wordt elke keer spontaan de verbinding verbroken. Wel hele vreemde gang van zaken.

Lees hieronder de e-mail van T-Mobile.

Kenmerk: 9001/1.14874039
Beste heer van der Hulst,

Wij hebben uw verzoek tot beëindiging van uw T-Mobile abonnement ontvangen.

Hierbij bevestigen wij dat uw T-Mobile contract met mobiel nummer 0648838493 door ons wordt stopgezet op 24/09/2016
icon

Beste antwoord door Sam- 27 augustus 2016, 15:47

Hallo Harald,

Jammer om te lezen dat je ons gaat verlaten. Je hebt je keus inmiddels al gemaakt, het enige wat wij nog kunnen doen is jou van alle informatie voorzien en je de laatste weken nog zo goed mogelijk helpen.

Om je van meer duidelijkheid te voorzien ben ik het systeem in gedoken. Ik heb bij onze collega's van de afdeling nummerbehoud aangekaart dat je per 24 september 2016 over mag stappen naar een andere provider. Onze excuses dat het de eerste keer niet goed is gegaan. Als je opnieuw nummerbehoud aanvraagt bij Ziggo voor dezelfde datum, dan moet het deze keer wel goed gaan.

Laat je ons weten of het is gelukt? Heb je andere vragen of onduidelijkheden dan horen we het natuurlijk graag van je.

Heb je een vraag over je laatste factuur dan kan je de factuur uitleg pagina bezoeken.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo Harald,

Jammer om te lezen dat je ons gaat verlaten. Je hebt je keus inmiddels al gemaakt, het enige wat wij nog kunnen doen is jou van alle informatie voorzien en je de laatste weken nog zo goed mogelijk helpen.

Om je van meer duidelijkheid te voorzien ben ik het systeem in gedoken. Ik heb bij onze collega's van de afdeling nummerbehoud aangekaart dat je per 24 september 2016 over mag stappen naar een andere provider. Onze excuses dat het de eerste keer niet goed is gegaan. Als je opnieuw nummerbehoud aanvraagt bij Ziggo voor dezelfde datum, dan moet het deze keer wel goed gaan.

Laat je ons weten of het is gelukt? Heb je andere vragen of onduidelijkheden dan horen we het natuurlijk graag van je.

Heb je een vraag over je laatste factuur dan kan je de factuur uitleg pagina bezoeken.
Reputatie 2
Beste Issam,

Dank voor uw antwoord. En dank voor het doorgeven bij uw interne afdeling.
Heb Ziggo Mobiel meteen gebeld en de aanvraag voor nummerbehoud is weer in het welbekende systeem geschoten. Dus ik krijg binnen een paar werkdagen de uitslag van Ziggo Mobiel te horen of het nummerbehoud nu wel is geaccepteerd door T-Mobile. Dus ik wacht daar nog even op voordat ik uiteraard enig antwoord kan geven.

Mvg,
Harald
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Harald,

Ik zie dat je jouw nummerbehoud aanvraag inmiddels is goedgekeurd voor 26 september. Fijn dat het nu wel gelukt is! Misschien vraag je je nog af: waarom het 26 september is geworden en niet de 24ste. De 24ste valt op een zaterdag. We hebben ervoor gekozen om nummerbehoud nooit plaats te laten vinden in het weekend. Mocht er dan eventueel iets fout gaan, dan kunnen we je op dat moment niet de optimale ondersteuning bieden en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Vandaar dat nummerbehoud alleen doordeweeks plaatsvindt, in jouw geval op maandag 26 september.

Ik hoop dat dit meer duidelijkheid geeft. Als je nog aanvullende vragen hebt, hoor ik het graag!
Reputatie 2
Beste Thalina,

Dank voor uw antwoord en uitleg.
Ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. Zodra alles is overgezet zal ik het laten weten, mits ik dan nog op dit forum kan inloggen omdat ik geen T-Mobile klant dan meer ben.

Mvg,
Van der Hulst
Reputatie 6
Badge +17
Hallo Harald,

Geen probleem, ik help je graag! Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen met het overzetten van jouw nummer. Je kunt altijd nog contact opnemen met ons via Twitter, Facebook, chat of telefonisch als je nummer is overgezet! We helpen je daar graag verder.

Laat je het weten als ik nog iets voor je kan betekenen?

Reageer