Vraag

Nummerbehoud -> hoe nummers oude simkaart overzetten?

• 29 september 2011
  • 4 reacties
  • 7215 Bekeken

Hoi,

ik ga morgen over van prepaid naar abonnement en krijg dus een andere simkaart. Het nieuwe daarbij behorende nunmmer wil ik niet dus morgen wordt mijn nummer omgezet. Hoe doe ik dat in godsnaam met alle telefoonnummers die nu op mijn oude simkaart geprogrammeerd staan? Kan dat ergens overgezet worden en zo ja, hoe en waar?

Groetjes, Alexandra

PS zowel prepaid als abo zijn van T-Mobile!

4 reacties

@AlexandraLeon

Welkom op het T-Mobile Forum.:)

Het merendeel van de huidige toestellen hebben een functie waarbij je de telefoonnummers kunt kopiëren van je simkaart naar het toestel. Voor uitleg per telefoon, zie de T-Mobile toestelhulp.:)
Dank je Henk voor je snelle reactie! Ik heb even snel gekeken maar volgens mij kan het alleen als je TWEE telefoons hebt. En dan ga je met bluetooth overzetten van de ene naar de andere. Ik heb dus EEN telefoon waar vanavond het oude simkaartje uitgaat en het nieuwe erin zodat jullie morgen nummerbehoud kunnen uitvoeren. Hoe pak ik dat aan? Of moet ik dan naar een T-Mobile winkel??

Groetjes, Alexandra
Hoi Henk,

ik kom nog even terug op mijn bericht van eerder vandaag. Ik heb een Nokia 2330 Classic, die komt niet voor in het lijstje bij de toestelhulp. Ik was in de veronderstelling dat ik een ander type had (was op mijn werk vanmiddag) maar zie nu ik thuis ben op de doos dus dat het een 2330 is. Hoe kan ik nu al mijn nummers omzetten?
Groetjes, Alexandra
Reputatie 5
@AlexandraLeon

In dit geval kun je een gelijkmatig toestel aanhouden zoals de Nokia 2700 Classic. In de handleiding van dit toestel zullen de stappen op dezelfde manier omschreven staan.

Reageer