Beantwoord

Nummerbehoud i.c.m. abbonement

• 12 september 2016
  • 3 reacties
  • 285 Bekeken

Ik heb afgelopen weekend een Sim Only abbonement afgesloten, Ik ben jaren prepaid klant geweest omdat het voordeliger voor mij was.
Nu ik vaker zal bellen/internetten heb ik besloten een abbonement af te sluiten.

Aankomende zaterdag zal de nieuwe simkaart geleverd gaan worden.
Ingangsdatum van me nummerbehoud is aankomende maandag.

Tevens staat in me bevestiging het volgende:

Activeringsdatum aansluiting
Datum nummerbehoud, mits je bestelling geleverd is. Wordt je bestelling na de gekozen datum geleverd, dan wordt je abonnement ook dan pas geactiveerd.

Gaat de overgang dan wel goed? kan ik vanaf komende maandag mijn abbonement gebruiken met mijn huidge telefoonnummer?
icon

Beste antwoord door jsheikens 12 september 2016, 21:01

Ja. Als je voor SIM Only hebt gekozen wordt je telefoonnummer gewoon omgezet administratief. Je krijgt wel een nieuwe SIM-kaart toegestuurd maar die heb je feitelijk niet nodig.

Die tekst is alleen bedoeld voor het geval er vertraging in de levering optreed, zodat klanten niet onterecht betalen voor een product welke ze nog niet in huis hebben.
Bekijk origineel

3 reacties

Ja. Als je voor SIM Only hebt gekozen wordt je telefoonnummer gewoon omgezet administratief. Je krijgt wel een nieuwe SIM-kaart toegestuurd maar die heb je feitelijk niet nodig.

Die tekst is alleen bedoeld voor het geval er vertraging in de levering optreed, zodat klanten niet onterecht betalen voor een product welke ze nog niet in huis hebben.
Okee, maar mijn vraag is dan, Wordt als me simkaart komende zaterdag geleverd wordt me huidige telefoonnummer op tijd omgezet op me abbonement? of niet?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mikekruk,

Welkom op ons Forum!

Als je weet dat je meer gaat bellen dan is een abonnement inderdaad veel handiger. Zodra je nummerbehoud ingaat wordt je PrePaid prijsplan omgezet naar je abonnement. Je kunt dan direct profiteren van je nieuwe bundels! :)

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten.

Reageer