Beantwoord

Nummerbehoud lukt niet

  • 28 november 2016
  • 1 reactie
  • 401 Bekeken

hoi, heb de info gevolgd via nummerbehoud echter het werkt niet, bij aanvraag ook aangegeven oude nummer van Tmobile te willen behouden, zou nu wel graag willen dat het werkt, ben inmiddels 3 dagen verder en nog geen oplossing, heb ook in privemail al info gestuurd, hoor het heel graag
icon

Beste antwoord door Sam- 29 november 2016, 11:03

Hoi hoi Corne.16

Een terechte vraag. Ik kan me goed voorstellen dat je duidelijkheid wilt omtrent het nummerbehoud proces. Dit moet natuurlijk wel goed lopen.

Ik heb meteen de benodigde systemen tevoorschijn gehaald om te kijken wat er precies heeft plaatsgevonden. In het systeem zie ik dat je gisteren nog een aanvraag hebt gedaan. Deze aanvraag is goedgekeurd en zal morgen plaatsvinden. Je gaat vanaf morgen dus gebruik maken van je te behouden 06-nummer op de simkaart van je abonnement. Je hoeft hier verder niets meer voor te doen.

Mocht je morgen overdag op je nieuwe simkaart geen netwerk hebben dan vragen we je om je toestel één keer opnieuw te starten zodat je opnieuw verbinding maakt met het netwerk. Daarna zou je overal gebruik van moeten maken.

Tip 1: Meld je zelf meteen aan voor T-Mobile Extra om mee te sparen voor de leukste cadeaus uit de T-Mobile Extra Catalogus!

Tip 2: Mocht je jouw eerste factuur niet helemaal begrijpen, dan kan je een kijkje nemen op de factuur uitleg pagina. Hier vind je meer informatie over je eerste factuur, een factuur na wijziging of over je eindfactuur.

Ik hoop dat mijn antwoord volledig en duidelijk is. Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het natuurlijk graag van je Corne!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi Corne.16

Een terechte vraag. Ik kan me goed voorstellen dat je duidelijkheid wilt omtrent het nummerbehoud proces. Dit moet natuurlijk wel goed lopen.

Ik heb meteen de benodigde systemen tevoorschijn gehaald om te kijken wat er precies heeft plaatsgevonden. In het systeem zie ik dat je gisteren nog een aanvraag hebt gedaan. Deze aanvraag is goedgekeurd en zal morgen plaatsvinden. Je gaat vanaf morgen dus gebruik maken van je te behouden 06-nummer op de simkaart van je abonnement. Je hoeft hier verder niets meer voor te doen.

Mocht je morgen overdag op je nieuwe simkaart geen netwerk hebben dan vragen we je om je toestel één keer opnieuw te starten zodat je opnieuw verbinding maakt met het netwerk. Daarna zou je overal gebruik van moeten maken.

Tip 1: Meld je zelf meteen aan voor T-Mobile Extra om mee te sparen voor de leukste cadeaus uit de T-Mobile Extra Catalogus!

Tip 2: Mocht je jouw eerste factuur niet helemaal begrijpen, dan kan je een kijkje nemen op de factuur uitleg pagina. Hier vind je meer informatie over je eerste factuur, een factuur na wijziging of over je eindfactuur.

Ik hoop dat mijn antwoord volledig en duidelijk is. Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het natuurlijk graag van je Corne!

Reageer