Ik heb dus de informatie gekregen over de definitive einddatum van mijn contract...daarna hebben ze dit eenzijdig veranderd en met bijna een maand verlend...SUPER FIJN T-MOBILE...GA MAAR ZO DOOR...IK HOOP HET DAT STEEDS MINDER MENSEN VOOR JULLIE KIEZEN!
Beste antwoord door David
Hoi Halgyu,
Excuses dat er een verkeerd antwoord gegeven is op jouw vraag.
Wanneer er een opzegging is aangevraagd, dan wordt deze geannuleerd als er later wordt besloten om toch nummerbehoud aan te vragen. Als deze aanvraag voor nummerbehoud vlak voor de opzeggingsdatum wordt gedaan, wordt de maand opzegtermijn opnieuw aangehaald, omdat dit ook als annulering wordt gezien. Om deze reden is de contractsduur van jouw abonnement automatisch verlengd. In ons systeem zie ik dat je gisteravond mijn collega hebt gesproken en die heeft uitleg gegeven en een oplossing geboden.
Mocht je hier nog verdere vragen over hebben, laat het ons weten!
Bekijk origineel
Excuses dat er een verkeerd antwoord gegeven is op jouw vraag.
Wanneer er een opzegging is aangevraagd, dan wordt deze geannuleerd als er later wordt besloten om toch nummerbehoud aan te vragen. Als deze aanvraag voor nummerbehoud vlak voor de opzeggingsdatum wordt gedaan, wordt de maand opzegtermijn opnieuw aangehaald, omdat dit ook als annulering wordt gezien. Om deze reden is de contractsduur van jouw abonnement automatisch verlengd. In ons systeem zie ik dat je gisteravond mijn collega hebt gesproken en die heeft uitleg gegeven en een oplossing geboden.
Mocht je hier nog verdere vragen over hebben, laat het ons weten!