Beantwoord

Nummerbehoud, maar toch nieuw nummer?

Ik had een andere provider maar ik kon nummerbehoud invullen dat heb ik ook gedaan. Ik kreeg een bericht dat het was bevestigd. Maar nu heb ik dus als nog een nieuw nummer. Hoe kan dat en wat kan ik daar aan doen
icon

Beste antwoord door Dave670 15 september 2015, 12:34

Welkom op het forum! :)

Ik neem aan dat je nummerbehoud hebt aangevraagd naar T-Mobile? in dat geval krijg je altijd eerst een tijdelijk telefoonnummer totdat jouw huidige telefoonnummer wordt overgenomen. Het ligt er net aan hoe het is ingevuld maar meestal begint het abonnement bij T-Mobile op het moment dat het oude nummer is overgezet. Wil je eens op deze pagina kijken of nummerbehoud is aangevraagd en zo ja of deze is geaccepteerd?

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Welkom op het forum! :)

Ik neem aan dat je nummerbehoud hebt aangevraagd naar T-Mobile? in dat geval krijg je altijd eerst een tijdelijk telefoonnummer totdat jouw huidige telefoonnummer wordt overgenomen. Het ligt er net aan hoe het is ingevuld maar meestal begint het abonnement bij T-Mobile op het moment dat het oude nummer is overgezet. Wil je eens op deze pagina kijken of nummerbehoud is aangevraagd en zo ja of deze is geaccepteerd?
Reputatie 7
Badge +20
Hey Sprunkje,

Welkom op ons Forum! :)

Het antwoord van Dave klopt in ieder geval helemaal! Mijn vraag is eigenlijk vooral of het om het nummer gaat dat gekoppeld zit aan je Forumaccount? Dit nummer is namelijk al jaren actief en ik kan verder geen nummer vinden dat nieuw is.

Zou je anders in een privébericht het telefoonnummer kunnen sturen waar het om gaat?

We horen het graag van je!
Het klopte inderdaad, het nummer is overgezet. dankjewel voor de reacties.

Groetjes
Het ging om een nummer van een vriend die net bij jullie klant is geworden. Vandaar mijn vraag ! Bedankt
Reputatie 7
Badge +20
Helemaal goed! Bedankt voor je terugkoppeling! 😃

Reageer