Beantwoord

Nummerbehoud naar andere provider

• 26 juli 2016
  • 2 reacties
  • 408 Bekeken

Ik ben overgestapt naar een andere provider met nummerbehoud. Dit heb ik op 13 juli geregeld. Nu wordt mijn telefoonnummer pas 18 augustus vrijgegeven door T-Mobile. Maar ik kan al geen gebruik meer maken van mijn internet- en belbundel. Ik wil graag dat mijn nummer zo spoedig mogelijk wordt vrijgegeven voor overstappen, ook gezien het inmiddels gaan lopen nieuw abonnement.
P.s. Ik mag al overstappen sinds augustus vorig jaar, dus dat kan geen belemmering zijn. Misschien wel een vergissing?
icon

Beste antwoord door Thalina 26 juli 2016, 15:54

Hoi Kilkenny,

Allereerst natuurlijk jammer om te horen dat je ons gaat verlaten! Maar ook dan willen we je natuurlijk gewoon helpen totdat je nummer is overgezet! Ik zie dat Poco-Loco al het een en ander heeft verteld over een maand opzegtermijn. Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat wij van jouw nieuwe provider een verzoek voor 18 augustus hebben binnengekregen. Deze hebben wij automatisch goedgekeurd, omdat dit met ruim een maand opzegtermijn was. Wij kiezen zelf geen datum, jouw nieuwe provider heeft deze datum doorgegeven aan ons. Als je vragen hebt over deze datum, kun je het beste even contact opnemen met jouw nieuwe provider.

Verder kun je gewoon nog gebruikmaken van jouw bel- en internetbundel. Kun je aangeven waarom dat niet meer lukt? Totdat jouw nummer wordt overgezet kun je je internet- en belbundel bij ons gebruiken. Daarna sturen wij een eindfactuur naar je op. Op deze pagina kun je alvast meer informatie vinden over jouw eindfactuur.

Weet je zo voldoende? Hopelijk mag ik je in de toekomst nog eens verwelkomen bij T-Mobile! Als je nog aanvullende vragen hebt, laat het gerust weten.
Bekijk origineel

2 reacties

Tja, zonder dieper in jouw persoonlijke informatie te kunnen kijken (forum voor en door klanten, dus mede-klanten die je hier proberen te helpen), kan ik enkel zeggen dat er 1 maand opzegtermijn is...

Als ik dan 13 juli / 18 augustus lees, dan is dat wel ongeveer de maand opzegtermijn, ook al mocht je sinds vorig jaar weg.

https://service.t-mobile.nl/app/persoonlijk/answers/detail/a_id/3200

Zo niet, dan is het wachten tot een moderator het topic langsloopt of zelf klantenservice aanspreken via chat (traag maar gratis) of telefoon (snel maar niet gratis).
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Kilkenny,

Allereerst natuurlijk jammer om te horen dat je ons gaat verlaten! Maar ook dan willen we je natuurlijk gewoon helpen totdat je nummer is overgezet! Ik zie dat Poco-Loco al het een en ander heeft verteld over een maand opzegtermijn. Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat wij van jouw nieuwe provider een verzoek voor 18 augustus hebben binnengekregen. Deze hebben wij automatisch goedgekeurd, omdat dit met ruim een maand opzegtermijn was. Wij kiezen zelf geen datum, jouw nieuwe provider heeft deze datum doorgegeven aan ons. Als je vragen hebt over deze datum, kun je het beste even contact opnemen met jouw nieuwe provider.

Verder kun je gewoon nog gebruikmaken van jouw bel- en internetbundel. Kun je aangeven waarom dat niet meer lukt? Totdat jouw nummer wordt overgezet kun je je internet- en belbundel bij ons gebruiken. Daarna sturen wij een eindfactuur naar je op. Op deze pagina kun je alvast meer informatie vinden over jouw eindfactuur.

Weet je zo voldoende? Hopelijk mag ik je in de toekomst nog eens verwelkomen bij T-Mobile! Als je nog aanvullende vragen hebt, laat het gerust weten.

Reageer