Beantwoord

Nummerbehoud naar andere provider

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik stap over naar Vodafone. Afgelopen vrijdag heeft Vodafone nummerbehoud voor mij aangevraagd bij T-mobiel, zodat mijn nummer overgezet kan worden naar Vodafone. Daar staat normaal 2 werkdagen voor. Ik heb echter nog geen bericht dat het nummer naar Vodafone is overgezet. Lopen de processen bij T-Mobile trager dan normaal? Is de aanvraag wel goed ontvangen? Vodafone geeft aan de de aanvraag in behandeling is.....(al langer dan twee dagen dus)
icon

Beste antwoord door Jaimy 7 december 2017, 16:03

Hoi Rob,

Wat jammer dat je ons hebt verlaten! Ik ben dus al te laat om je nog over te halen om hier te blijven, haha. ;)

Ik zie dat je vandaag een SMSje hebt gekregen met het bericht dat jouw nummer nu vrij is voor jouw nieuwe provider. Vodafone kan het nummer nu dus overzetten!

Hopelijk zie ik je in de toekomst weer terug bij T-Mobile! Je bent in ieder geval van harte welkom. 😃

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Rob,

Wat jammer dat je ons hebt verlaten! Ik ben dus al te laat om je nog over te halen om hier te blijven, haha. ;)

Ik zie dat je vandaag een SMSje hebt gekregen met het bericht dat jouw nummer nu vrij is voor jouw nieuwe provider. Vodafone kan het nummer nu dus overzetten!

Hopelijk zie ik je in de toekomst weer terug bij T-Mobile! Je bent in ieder geval van harte welkom. 😃
Hoi Jaimy, de twee weken bedenktijd zijn nog niet om, dus als t-mobile een beter bod kan doen dan Vodafone, neem gerust contact met me op 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hi Rob,

We hebben momenteel scherpe GO! GO! GO! Deals! waar je uit kan kiezen. Op deze pagina kun je er meer informatie over vinden. Wie weet zit er wel wat leuks tussen voor jou! 🙂

Reageer