Beantwoord

Nummerbehoud naar nieuw abonnement

• 15 mei 2017
  • 2 reacties
  • 414 Bekeken

Goedemiddag,

ik heb een vraag:

Per 16 juli 2017 loopt het contract van mijn 2 jarig T-Mobile abonnement af.
Op 29 november 2016 heb ik een extra tmobile abonnement afgesloten omdat mijn mobiel kapot was en ik op dat moment nog niet kon verlengen en ik een nieuwe mobiele telefoon nodig had.

Destijds had ik begrepen van de klantenservice dat ik later alsnog mijn nummer kon overzetten naar het nieuwe abonnement. Ik heb zonet gebeld met de klantenservice, met daarbij de vraag om mijn oude abonnement per 16 juli 2017 stop te zetten en het nummer over te zetten naar het abonnement wat per 29-november-2016 is ingegaan. Dit zou volgens de retentiemedewerker niet kunnen.

Het lijkt me vreemd dat dit niet zou kunnen. Ik leg bij deze dus nogmaals mijn vraag voor.

Mvg.

Rene
icon

Beste antwoord door David 16 mei 2017, 12:21

Hoi Rene,

Opmerkelijk dat er aangegeven is dat dit niet zou kunnen, want deze mogelijkheid bieden we namelijk wel. Je vraagt dan nummerbehoud aan en we verwerken dit dan als een reguliere aanvraag. Ik zie dat je eergisteren ook al een aanvraag hebt gedaan en deze zou verwerkt moeten worden als de aanvraag goed is doorgegeven. Ik zie dat mijn collega had aangegeven dat je dan eerst omgezet zou moeten worden naar PrePaid, maar dit is naar mijn idee een overbodige extra stap.

Via deze pagina kun je ook de status van de aanvraag bekijken. Op deze manier blijf je continu op de hoogte hoe het met jouw aanvraag staat.

Hopelijk is mijn uitleg zo helemaal duidelijk, maar als je nog verdere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Rene,

Opmerkelijk dat er aangegeven is dat dit niet zou kunnen, want deze mogelijkheid bieden we namelijk wel. Je vraagt dan nummerbehoud aan en we verwerken dit dan als een reguliere aanvraag. Ik zie dat je eergisteren ook al een aanvraag hebt gedaan en deze zou verwerkt moeten worden als de aanvraag goed is doorgegeven. Ik zie dat mijn collega had aangegeven dat je dan eerst omgezet zou moeten worden naar PrePaid, maar dit is naar mijn idee een overbodige extra stap.

Via deze pagina kun je ook de status van de aanvraag bekijken. Op deze manier blijf je continu op de hoogte hoe het met jouw aanvraag staat.

Hopelijk is mijn uitleg zo helemaal duidelijk, maar als je nog verdere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!
beste geen stress. bij mijn is het ook goed gegaan .ik zit nu on spanje voor mijn werk en vorige week is mijn nummer ingegaan zonder problemen

Reageer