Beantwoord

Nummerbehoud niet gelukt, geen geactiveerde simkaart meer

• 15 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 1971 Bekeken

Ik ben in het buitenland en mijn nummer zou vandaag naar mijn nieuwe t-mobile simkaart worden overgezet, maar ik denk dat dat is mislukt. Ik kan in elk geval nu niks meer via beide simkaarten.
Heb ter info wel een SMS gekregen gisteren dat het vandaag overgezet zou worden. Ik zou een half uur van tevoren hierover worden geïnformeerd, maar ik heb niks ontvangen.

Wat kan ik nu het beste doen?
icon

Beste antwoord door David 16 augustus 2019, 11:49

Hoi @Kirsten6,

Dat is niet best, zeker in het buitenland wil je natuurlijk wel bereikbaar zijn!

Zou het kunnen dat het in de loop van de nacht is opgelost? Soms gaat er even wat tijd overheen voor alles verwerkt is. Als dit niet zo is, zou je mij dan via een privébericht het tijdelijke T-Mobile nummer kunnen sturen en het nummer wat je wilt behouden? Plus het simkaartnummer van de te gebruiken simkaart. Daarnaast heb ik dan ter controle nog je volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN nodig. Dan kan ik in ons systeem kijken wat er precies aan de hand is!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Kirsten6,

Dat is niet best, zeker in het buitenland wil je natuurlijk wel bereikbaar zijn!

Zou het kunnen dat het in de loop van de nacht is opgelost? Soms gaat er even wat tijd overheen voor alles verwerkt is. Als dit niet zo is, zou je mij dan via een privébericht het tijdelijke T-Mobile nummer kunnen sturen en het nummer wat je wilt behouden? Plus het simkaartnummer van de te gebruiken simkaart. Daarnaast heb ik dan ter controle nog je volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN nodig. Dan kan ik in ons systeem kijken wat er precies aan de hand is!

Reageer