Beantwoord

Nummerbehoud niet goed gegaan?

• 30 november 2015
  • 4 reacties
  • 548 Bekeken

Mijn zus heeft laatste een nieuwe tel dus ze wou haar eigen nummer behouden. Ze heeft alles goed ingevuld maar ze heeft als de hele dag geen bereik en geen sms gekregen. En als ze wil inloggen op mijn t-mobile met haar huidige nummer dat zegt het dat er geen account bestaat met dat nummer? Wat moet ze nu doen?
icon

Beste antwoord door Amy 2 december 2015, 15:04

Hey DjoshuaJordan,

Goed dat je hier een topic over bent gestart!

Is het ondertussen al gelukt? Mocht dit niet het geval zijn dan help ik jullie graag bij het oplossen hiervan! Zou je mij in een privébericht het te behouden nummer en het tijdelijke nummer van je zus willen sturen? Dan kan ik nagaan waar het fout gaat! 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Mijn zus heeft laatste een nieuwe tel dus ze wou haar eigen nummer behouden. Ze heeft alles goed ingevuld maar ze heeft als de hele dag geen bereik en geen sms gekregen. En als ze wil inloggen op mijn t-mobile met haar huidige nummer dat zegt het dat er geen account bestaat met dat nummer? Wat moet ze nu doen?

Hoi,

Welkom op het forum!

Als ik het goed begrijp heeft je zus een nieuwe telefoon gekregen? Heeft zij dit toestel bij een nieuw abonnement gekregen of heeft ze een los toestel gekocht? Wanneer zij een los toestel gekocht heeft, dan hoeft zij alleen maar de simkaart om te plaatsen (mits deze past).

Het is voor mij dus niet geheel duidelijk wat het precieze probleem nu is?
Reputatie 7
Badge +15
Hey DjoshuaJordan,

Goed dat je hier een topic over bent gestart!

Is het ondertussen al gelukt? Mocht dit niet het geval zijn dan help ik jullie graag bij het oplossen hiervan! Zou je mij in een privébericht het te behouden nummer en het tijdelijke nummer van je zus willen sturen? Dan kan ik nagaan waar het fout gaat! 🙂
Ik heb nog mijn nieuwe nummer niet wat kan ik er aan doen?
Ik heb de rekening niet betaald hierom
Reputatie 7
Badge +15
Hey Merlin%50,

Heb je nummerbehoud aangevraagd? Ik zie dit namelijk niet terug! Zou je misschien wat meer informatie kunnen geven?

We helpen je hier namelijk graag verder! 🙂

Reageer