Beantwoord

nummerbehoud niet toegepast

• 24 september 2019
  • 3 reacties
  • 1223 Bekeken

IK heb een Sim only genomen met nummerbehoud. Op 2 aug 2019 besteld. Vanaf 23-09-2019 zou nummerbehoud ingaan. Is niet gebeurd. Ik kan ook mijn simkaart niet activieren. Net gehoord van de klantenservice dat er een storing is dat ze geen nummers kunnen overzetten van andere providers naar tmobile.

Nu wil ik heel dat abonnement stopzetten. Ik heb er niet eens gebruik van kunnen maken. Kan geen my tmobile ook aanmaken want ja dat sim heeft geen bereik.

Wat kan ik het beste doen? Ik wil heel dit abonnement sim only en nummerbehoud laten vervallen.
icon

Beste antwoord door David 26 september 2019, 14:41

Hi @tanishahieralal,

Dat is geen goede start, maar we doen er alles aan om dit zo snel mogelijk recht te zetten!

Ik zie dat op jouw aansluiting in ieder geval de simkaart eergisteren is geactiveerd en in gebruik is genomen. Het probleem met nummerporteringen is bekend en daar wordt ook keihard aan gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen!

Het opzeggen van het abonnement is in dit geval niet mogelijk, omdat het abonnement is afgesloten in de T-Shop en daarmee vervalt de annuleringstermijn automatisch. Zoals gezegd werken we er in ieder geval aan om dit zo snel mogelijk rechtgezet te hebben. Hopelijk kun je snel jouw nummer gebruiken op het best geteste netwerk van Nederland!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @tanishahieralal,

Dat is geen goede start, maar we doen er alles aan om dit zo snel mogelijk recht te zetten!

Ik zie dat op jouw aansluiting in ieder geval de simkaart eergisteren is geactiveerd en in gebruik is genomen. Het probleem met nummerporteringen is bekend en daar wordt ook keihard aan gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen!

Het opzeggen van het abonnement is in dit geval niet mogelijk, omdat het abonnement is afgesloten in de T-Shop en daarmee vervalt de annuleringstermijn automatisch. Zoals gezegd werken we er in ieder geval aan om dit zo snel mogelijk rechtgezet te hebben. Hopelijk kun je snel jouw nummer gebruiken op het best geteste netwerk van Nederland!

Ook bij mij is het nummerbehoud niet toegepast. Ik krijg zojuist te horen dat het een landelijke storing is en het om duizenden klanten gaat. Wat een toestand is dit zeg. Is er iemand die kan aangeven hoe lang dit gaat duren? Anders stuur ik de (reeds open gemaakte) telefoon met alles erbij wel weer terug en zie ik er van af. Fijne eerste kennismaking met T-mobile zeg dit.

Reputatie 4
Badge +1

Hi @prmr81 

Mijn oprechte excuses voor dit ongemak! Dit is absoluut niet de ervaring die we je mee willen geven als nieuwe klant. Ik ben hier dan ook graag zo open en eerlijk mogelijk over, zoals mijn collega hierboven al aangeeft, is het probleem met nummerportenring bekend. Hier wordt ook keihard aan gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen! Kun je mij in een privébericht (via mijn profiel) je naam en het tijdelijke 06-nummer sturen? Dan ga ik vast op onderzoek uit en doe ik mijn uiterste best om je hier binnenkort meer over te kunnen vertellen.

Ik hoop dat we zeer spoedig een frisse start kunnen maken en zorgen dat alles naar wens is voor je! 

Als je nog andere vragen hebt dan sta ik altijd voor je klaar!

Reageer