Beantwoord

Nummerbehoud niet verwerkt

• 12 januari 2017
  • 5 reacties
  • 569 Bekeken

hallo, mijn nummer zou gisteren overgezet worden naar mijn nieuwe simkaart en ik zou hier nog een herinnering over ontvangen, beide zijn niet gebeurd. Wat gaat er mis?
icon

Beste antwoord door David 13 januari 2017, 13:31

Hey Emester,

Daar gaat inderdaad iets mis! :S Dit heb ik gelijk nagekeken, maar het is wat verwarrend.

In ons systeem staat jouw forumaccount gekoppeld aan het 06-nummer dat eindigt op -852. Voor dit nummer is een nummerportering aangevraagd door Typhone met een tijdelijk nummer dat gevestigd is op hetzelfde adres, maar onder een andere naam. Er zijn aanvragen vlak na elkaar gedaan en uiteindelijk lijkt het erop dat er niets correct bij ons is doorgekomen. Ik wil je aanraden om zo snel mogelijk nogmaals nummerbehoud aan te vragen, omdat beide nummers nog altijd actief zijn en er dus niets geporteerd is. Je kunt eventueel ook contact opnemen met Typhone om na te vragen wat zij precies hebben gedaan, bij ons is er in ieder geval geen goedgekeurde aanvraag binnengekomen.

Houd je ons op de hoogte of alles lukt en of je nog vragen hebt? We helpen je overal graag bij verder!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Emester,

Daar gaat inderdaad iets mis! :S Dit heb ik gelijk nagekeken, maar het is wat verwarrend.

In ons systeem staat jouw forumaccount gekoppeld aan het 06-nummer dat eindigt op -852. Voor dit nummer is een nummerportering aangevraagd door Typhone met een tijdelijk nummer dat gevestigd is op hetzelfde adres, maar onder een andere naam. Er zijn aanvragen vlak na elkaar gedaan en uiteindelijk lijkt het erop dat er niets correct bij ons is doorgekomen. Ik wil je aanraden om zo snel mogelijk nogmaals nummerbehoud aan te vragen, omdat beide nummers nog altijd actief zijn en er dus niets geporteerd is. Je kunt eventueel ook contact opnemen met Typhone om na te vragen wat zij precies hebben gedaan, bij ons is er in ieder geval geen goedgekeurde aanvraag binnengekomen.

Houd je ons op de hoogte of alles lukt en of je nog vragen hebt? We helpen je overal graag bij verder!
Het is wel erg vreemd dat ik wel van jullie een bericht van jullie heb gehad dat de aanvraag is goedgekeurd en hij op 11-01-2017 overgezet zou worden.. Als ik opnieuw een aanvraag indien, moet ik dan weer een maand wachten? Dit zou namelijk ook betekenen dat ik nog een maand langer dat abonnement zou moeten betalen waar ik niet op zit te wachten.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Emester,

Je punt is inderdaad erg begrijpelijk, maar zoals ik al aangaf heeft Typhone 2 aanvragen, heel kort na elkaar, gedaan. Als alleen de ene aanvraag was gedaan, dan was dit goed gegaan, maar nu is dit in het systeem verkeerd gelopen en niet goed verwerkt. Dit zal dan inderdaad een maand duren, maar we kunnen dan kijken wat we voor je kunnen doen. Het is niet de bedoeling dat jij de dupe wordt van deze fouten! Heb je ondertussen al de tijd gehad om een nieuwe aanvraag voor nummerbehoud te doen?

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan weten!
Ik heb onderhand inderdaad een nieuwe aanvraag gedaan en ik heb hier ook gelijk een bericht met goedkeuring over gekregen. Is hij nu wel goed doorgekomen?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Emester,

Goed dat je hier op terug komt hier! Ik heb je aanvraag net opgezocht en deze is goedgekeurd voor 24 februari. 🙂

Reageer