Beantwoord

Nummerbehoud nieuwe provider

Hallo ik heb een nieuw abonnement bij een andere provider met nummerbehoud, maar mn abonnement bij T-mobile is nog niet afgelopen. Ik kan mijn nummer niet op mijn nieuwe mobiel gebruiken, maar alleen op mijn oude. Hoe kan ik dat veranderen?
icon

Beste antwoord door Jaimy 23 augustus 2017, 12:21

Hoi Mirtenederlof,

Wat jammer om je te zien vertrekken!

Ik zie dat het nummerbehoud voor 19 september is goedgekeurd. Deze datum ligt in de toekomst, omdat jouw contract bij T-Mobile dan afloopt. Dat betekent dat je nog tot 19 september jouw oude simkaart kunt gebruiken en dat het nummer op die datum wordt overgezet naar je nieuwe provider en dus nieuwe simkaart. Als jouw nieuwe toestel simlockvrij is, dan kun je de oude simkaart daar natuurlijk wel al in gebruiken tot 19 september!

Ik hoop dat het zo duidelijk voor je is. Zo niet, aarzel dan niet om je vragen te stellen!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hoi,
Ik stap binnenkort van VF over naar T-mobile.
Ik heb via de website van T-mobile een aanvraag gedaan voor nummerbehoud.
Nu weet ik natuurlijk niet welke andere provider je gekozen hebt, maar ik zou je willen adviseren om de website van je nieuwe provider raad te plegen. Mogelijk dat je daar meer informatie kan vinden hoe je nummerbehoud alsnog kan aanvragen. Mocht je er niet uitkomen dan kun je natuurlijk altijd nog contact opnemen met de klantenservice van je nieuwe provider.
Succes! 🆒
@ topicstarter:
Ik denk eerlijk gezegd niet dat T-mobile je nummer zal vrijgeven voordat je contract hier is afgelopen, misschien heb je met je nieuwe contract dan een tijdelijk nummer? Waarom eigenlijk een nieuw contract genomen dat niet aansluit op je bestaande?
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Mirtenederlof,

Wat jammer om je te zien vertrekken!

Ik zie dat het nummerbehoud voor 19 september is goedgekeurd. Deze datum ligt in de toekomst, omdat jouw contract bij T-Mobile dan afloopt. Dat betekent dat je nog tot 19 september jouw oude simkaart kunt gebruiken en dat het nummer op die datum wordt overgezet naar je nieuwe provider en dus nieuwe simkaart. Als jouw nieuwe toestel simlockvrij is, dan kun je de oude simkaart daar natuurlijk wel al in gebruiken tot 19 september!

Ik hoop dat het zo duidelijk voor je is. Zo niet, aarzel dan niet om je vragen te stellen!

Reageer