Beantwoord

Nummerbehoud ongedaan maken

• 11 april 2016
  • 5 reacties
  • 802 Bekeken

ik had lyca nummer op tmobile gezat maar had niet moet doen want ik heb mijn tmobile nummer heel erg nodig

ik wil nu terugdraaien help mij graag
icon

Beste antwoord door Sam- 12 april 2016, 11:29

Hoi mabdi,

Welkom op het T-Mobile Forum! Leuk dat je hier je vraag stelt.

Goed dat je dit bij ons navraagt. We kijken graag voor je wat de mogelijkheden zijn.

Begrijp ik goed dat je het 06-nummer dat je in eerste instantie bij T-Mobile kreeg weer wilt gebruiken? Dit betekent dat het nummer dat eindigt met 140 weer geactiveerd moet worden en je nummer die eindigt met 362 komt te vervallen. Klopt dit?

Ik ga in ieder geval contact opnemen met de afdeling die hiervoor verantwoordelijk is om te vragen wat de mogelijkheden zijn.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Als ik het goed begrijp heb je nummerbehoud uitgevoerd van de ene naar de andere provider?

Als dit proces is uitgevoerd, kan dat niet zomaar ongedaan gemaakt worden. Je zult bij de gewenste partij opnieuw nummerbehoud aan moeten vragen om het nummer over te nemen vanaf de provider waar het nummer nu zit.

Als daar een opzegtermijn op zit, of in een nog slechter geval een contract, dan kan het even duren voordat dit pas uitgevoerd kan worden.
ik heb 2 week geleden nummerbehoud gedaan maar ik wil mijn oude nummer terug

wat moet ik doen ?
Reputatie 3
In principe is je nummer nu komen te vervallen, maar het is bij providers vaak zo dat deze nog enige tijd in een "bak" blijven staan.

Ik zou even afwachten of iemand van T-Mobile reageert om te zien of er nog wat te regelen valt. Geen idee hoe zoiets exact gaat, daar is geen standaard procedure voor in ieder geval voor zover mij bekend.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi mabdi,

Welkom op het T-Mobile Forum! Leuk dat je hier je vraag stelt.

Goed dat je dit bij ons navraagt. We kijken graag voor je wat de mogelijkheden zijn.

Begrijp ik goed dat je het 06-nummer dat je in eerste instantie bij T-Mobile kreeg weer wilt gebruiken? Dit betekent dat het nummer dat eindigt met 140 weer geactiveerd moet worden en je nummer die eindigt met 362 komt te vervallen. Klopt dit?

Ik ga in ieder geval contact opnemen met de afdeling die hiervoor verantwoordelijk is om te vragen wat de mogelijkheden zijn.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Mabdi,

Het heeft even geduurd, maar het is gelukt. Je kan nu weer gebruik maken van het nummer dat je voorheen in gebruik had. 😉

Reageer