Vraag

Nummerbehoud ongedaan maken

• 17 oktober 2016
  • 4 reacties
  • 386 Bekeken

goedenavond,

ik wil graag mijn nummer behoud ongedaan maken, ik ben op mijn lebera prepaid ook mijn credit kwijt.. kan ik die ook weer terug krijgen of dat niet?

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Whitney,

Jouw nummerbehoud is al ingegaan en je nieuwe abonnement is nu actief. Het is dus niet mogelijk om dit nog ongedaan te maken. Mag ik vragen waarom je dit ongedaan zou willen maken? Wat betreft je vraag over Lebara; hier heeft mijn collega gister ook meer informatie over gegeven. Wij kunnen in dit geval niks voor je betekenen. Hiervoor zou je bij Lebara zelf moeten zijn.

Ik ben benieuwd naar de reden waarom jij dit wilt annuleren. Ik hoor graag van je als iets voor je kan betekenen, Whitney.
Hi Hajar,

Thanks voor je reactie, ik wil het ongedaan maken omdat ik blijkbaar toch niet blij bent met mijn oude nummer op mijn abbonoment sim kaart. Ik wil toch wel echt een andere nummer, maar ene kant wel het nummer behouden(op mijn eerdere sim kaart). Vandaar mijn vraag over ongedaan. Ik zie jouw reactid graag toegemoed als je mij kan helpen. Zou super zijn!
Nog een klein vraagje, ik wil mijn account naam veranderen. Mijn volledige namen is best openbaar...
Reputatie 7
Badge +15
Hi Whitney,

Zoals Hajar aangaf kunnen we het nummerbehoud niet meer voor je ongedaan maken. Wanneer je écht niet blij bent met het 06-nummer dat je nu hebt kun je een voorkeursnummer aanvragen. Hiervoor kun je het beste contact opnemen met de telefonische klantenservice omdat het nummer dan direct wijzigt. Je kunt hiervoor bellen naar 1200.

Verder heb ik je forumnaam aangepast naar WSoes. Is dat oké? Mocht je een andere username willen hebben, let me know!:)

Reageer