Beantwoord

Nummerbehoud opgezegd


Hallo,
Ik heb mijn nummerbehoud opgezegd maar mijn nieuwe simkaart werkt nog niet... bij ingangsdatum staat “Op datum nummerbehoud” was 06-04-2018 is. Maar ik heb mijn nummerbehoud heb opgezegd, wat geld er nu dan? Wanneer gaat mijn abbonoment in en kan ik mijn nieuwe simkaart gebruiken?
icon

Beste antwoord door Jaimy 4 april 2018, 11:11

Hoi Luka.stikkelman,

Ik ben meteen even voor jou gaan uitzoeken wat er aan de hand is!

Ik zie dat je in eerste instante nummerbehoud hebt aangevraagd voor het overstappen naar een andere provider. Dit nummerbehoud is nu geannuleerd. Begrijp ik goed dat je dus met de nieuwe simkaart de simkaart van de andere provider bedoelt? In dat geval kun je namelijk het beste even contact opnemen met hen, want ik kan uiteraard niet in de systemen van een andere provider. 🙂

Hopelijk gaat het zo helemaal lukken! Wel jammer dat je overstapt hoor! Maar onze deuren staan natuurlijk altijd voor jou open en uiteraard is jouw PrePaid kaart nog wel actief. 😃

Laat je weten of dit inderdaad is wat je bedoelde? Mocht je nog andere vragen, dan help ik je natuurlijk ook graag!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hoi Luka.stikkelman,

Ik ben meteen even voor jou gaan uitzoeken wat er aan de hand is!

Ik zie dat je in eerste instante nummerbehoud hebt aangevraagd voor het overstappen naar een andere provider. Dit nummerbehoud is nu geannuleerd. Begrijp ik goed dat je dus met de nieuwe simkaart de simkaart van de andere provider bedoelt? In dat geval kun je namelijk het beste even contact opnemen met hen, want ik kan uiteraard niet in de systemen van een andere provider. 🙂

Hopelijk gaat het zo helemaal lukken! Wel jammer dat je overstapt hoor! Maar onze deuren staan natuurlijk altijd voor jou open en uiteraard is jouw PrePaid kaart nog wel actief. 😃

Laat je weten of dit inderdaad is wat je bedoelde? Mocht je nog andere vragen, dan help ik je natuurlijk ook graag!

Reageer