Vraag

Nummerbehoud overzet datum

• 20 juni 2011
  • 7 reacties
  • 619 Bekeken

Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 9 reacties
Hallo, mijn abonnement loopt op 11-7 af en ik ga hierna naar vodafone, daarbij wil ik graag nummerbehoud. Maar nu zie ik op de site van T-mobile bij nummerbehoud status dat mijn nummer op 20-7 wordt overgezet. heb ik dan 9 dage geen telefoon? of betaal ik een paar dagen meer abonnement bij t-mobile? en hoe gaat het dan met mijn t-mobile family, moet ik die dan voor een volledige maand betalen of ook alleen maar voor een die 9 dagen?

7 reacties

Badge +12
Je abo lijft dan actief totdat hij word geporteerd.
Dus je betaalt alles tot die datum
Reputatie 5
@timy

Wat Dave6700 zegt klopt ongeveer. Op het moment dat je nummerbehoud later gepland staat dan de einddatum van je contract blijft je telefoonnummer actief tot op de datum van nummerbehoud. Je betaalt naar verhouding. Dit houdt in dat je alleen maar betaalt wat je daadwerkelijk verbruikt tot en met de datum dat het nummer wordt overgezet.
Ik heb ook een nummerbehoud aangevraagd, deze datum ligt na de einddatum van het contract bij T-mobile,

Maar nu staat er dat de aanvraag is afgekeurd..
Wat is hier de reden van ?
Badge +12
@Rienie,

Heb je wel rekening gehouden met 1 maand opzeg termijn van T-mobile?
En je kan je nummer altijd pas 1 dag later meenemen dan eind datum contract.
Jaa het contract loopt pas in September af dus ..
Badge +12
@Rinie44,

Staat er niet bij waarom hij is afgewezen door T-mobile?
Je kan het beste je nieuwe provider nogmaals het nummerbehoud laten aanvragen. (hun kunnen ook zien waarom het is geweigerd)
Reputatie 5
@Rinie44
Welkom op het T-Mobile forum! :)

Ik zie dat de aanvraag van nummerbehoud is afgekeurd. Dit komt omdat de combinatie van simkaartnummer en telefoonnummer niet juist is doorgekomen vanaf de andere provider. Ik wil je vragen de aanvraag, door de andere provider, opnieuw te laten doen.

Reageer