Vraag

Nummerbehoud PrePaid

Reputatie 2
Ik heb een vraag, ik heb een Blackberry bold los via internet gekocht simlock vrij.
Maar ik ben een t-mobile prepaid gebruiker en ik wil een voordeel sim only 150 minuten + 100 sms met instant email aanvragen. En ik wil me nummerbehouden dus mijn vraag is
Hoelang gaat het duren voordat ik alle functies van mijn abbo kan gebruiken?

This topic has been closed for comments

115 reacties

@Filla

Zodra je nieuwe abonnement (met T-Mobile Nummerbehoud) is geactiveerd kun je er gebruik van maken. Om alle diensten in je BlackBerry te gebruiken, dien je je BlackBerry wel aan te melden op de T-Mobile BlackBerry website.
Reputatie 2
Thnx voor de uitleg(Y)
Reputatie 2
ik heb tmobile prepaid, en heb deze zonet omgezet via mytmobile naar een simonly. heb bij de bestelling wel nummer behoud aangevinkt. bij het verder afronden, kon ik niet kiezen voor tmobile. Gaat het zo wel goed met nummerbehoud? groetjes
@mcdull

Je hebt gekozen voor het het 'Prepaid naar Abonnee' formulier. Je huidige simkaart wordt gemigreerd naar een Abonnementen-tariefplan.

Je hebt dus in deze situatie geen 'aanvraagformulier Nummerbehoud' nodig. Dit geldt alleen voor de situatie waarin je eerst een 'nieuw' abonnement koopt en dan het nummer van je prepaid wilt meenemen.
Reputatie 2
ik wil graag van t-mobile prepait 24/7 overstappen naar een relax abbonement.

Kan dit ook met nummerbehoud? ik kan dit namelijk nergens vinden.
en zo ja, hoe?
@Lauke

Het is mogelijk om van PrePaid naar een Relax abonnement over te stappen. Hier vind je het aanvraagformulier.
Reputatie 2
Hallo,

Is het mogelijk om van een andere provider over te stappen naar T-mobile met nummerbehoud?

Met vriendelijke groet,

Jessy
Reputatie 2
Hiermee bedoel ik, van Prepaid naar Prepaid
Reputatie 2
De orange sim kaart doet het wel in een telefoon die niet van tmobile is..
Dit is dus een beetje vreemd.
En ik heb zelf een simonly abbonement, maar wilde een nieuwe telefoon.
Dus heb een prepaid besteld. Mijn moeder die een orange simkaart heeft
neemt nu mijn oude telefoon (van tmobile) en zij wil dus haar nummer behouden van orange, maar wel die nieuwe simkaart met die 15 euro beltegoed die bij de telefoon zit.
@Jessy142, je kunt altijd T-Mobile Nummerbehoud aanvragen. Het maakt hierbij niet uit of je PrePaid hebt en of je van provider wilt veranderen.
Je vindt het T-Mobile Nummerbehoudformulier op onze website.
Reputatie 2
Hallo,
Ik ben pas overgestapt van T-mobile Prepaid naar T-mobile Simonly, maar nu wil ik nummerbehoud aanvragen mbv het formulier. Alleen is me nu niet precies duidelijk wat ik waar in moet vullen. Zeker welk tel,nummer ik waar moet neerzetten

1.Bel je met abbonement of prepaid?

2.Wanneer wil je het nummer omzetten naar T-mobile?

3.Welke telefoonnummer wil je meenemen naar T-mobil (als je al klant bent bij T-mobile bent, vul hier dan je huidige nummer in)
(oude nmr, of nieuwe nmr???)

4.Het nummer van je oude simkaart.

5.T-mobil nummer
(oude Prepaid, omdat je bij 3 al je nieuwe hebt ingevoerd???)

6.Het nummer van je t-mobile simkaart
(van nieuw abbo??)

Bij voorbaat dank.
Reputatie 2
Hallo,

Ik heb vandaag me nieuwe simkaartje ontvangen ( voor mijn vriendin ). (Prepaid).
Tijdens het bestellen van dit simkaartje heb ik nummerbehoud aangevraagd via de website, alleen heb ik nu een simkaartje gekregen met een nieuw (ander) nummer. Hoe kan ik er voor zorgen dat ik (het aangevraagde) nummerbehoud activeer? Ik neem aan dat ik niet zo'n nummerbehoudformulier moet invullen want ik heb tijdens het bestellen al het oude nummer etc ingevuld.

Groeten Jessy
@R1kko en @Jessy142, als jullie je oude T-Mobile nummer wilen behouden dan kun je mij een [thread=108841]priv
Reputatie 2
Hallo,

ik heb meerdere vragen,
-Ik heb een vergelijkbaar onderwerp al in het forum staan, maar die kan ik niet meer terug vinden.... dus hoe kan je snel kijken waar je eigen geplaatste onderwerpen staan?
-Ik heb een nieuwe telefoon besteld een SE Satio met relax 25 ZONDER w&w, maar stel dat ik een keer ff'tjes op internet wil, hoe duur is dat?? want dat valt buiten de bundel omdat ik dat niet in het pakket heb.
-De telefoon die ik nieuwe heb besteld staat op de naam van een familielid omdat ik zelf nog geen 18 ben, maar ik wil nummerbehoud aanvragen vanaf een prepaid kaart die (geregistreerd) staat op mijn eigen naam, kan ik het nummer dan wel behouden?

alvast bedankt voor de reacties.
Reputatie 2
Hallo,

Het gaat hier over een prepaid nummer van een andere provider, met dat nummer wil ik overstappen op het nieuwe kaartje wat ik nu al heb. Tijdens het bestellen van het nieuwe simkaartje had ik al een nummerbehoudsforumlier moeten invullen. Hier heb ik verder niets meer van gehoord.

Groeten Jessy
Reputatie 2
dat is niet zo duur dat valt reuze mee 50 cent voor aantal pagina's ofzo precies weet ik niet
Reputatie 2
ok, heb mijn andere onderwerp al terug gevonden, prijs is 1euro per mb buiten de bundel, dus de enige vraag is nog van het nummerbehoud
@tomk, je kunt gewoon nummerbehoud aanvragen, dit kun je doen door dit nummerbehoud formulier volledig in te vullen.
Reputatie 2
Mijn ervaring is dat ik op zaterdag mijn simkaart krijg, bel over nummerbehoud en dan te horen krijgen dat dat pas dinsdagaan het eind van de middag gerelged is. En dat valt mij erg tegen.
Vraag ik mij af of ik met mijn nieuwe nummer wat ik niet wil hebben toch bellen kan. Nu heb ik geen tegoed meer en kan dus tot dinsdag middag laat niet bellen.
Reputatie 2
Ik heb zaterdag gebeld en mij werd gezegd dat ik pas dinsdag laat in de middag over mijn nieuwe simkaart met nummerbehoud kan beschikken. Dus heb ik nog mijn oude simkaart in mijn telefoon anders ben ik niet te bereiken, maar beltegoed is op dus bellen kan ik niet. Maar ik weet niet of ik met mijn nieuwe simkaart met dat nummer dat ik niet wil , toch bellen mag.
Reputatie 2
ja daar kan je mee bellen met dat nieuwe nummer
Reputatie 2
ik kan nergens terug vinden hoe lang het nu duurt voor je mobiel het doet als je nummerbehoud hebt aangevraag via het formulier ik ben van prepaid orange naar t-mobile abonnement gegaan met nieuwe mobiel
@star51, je nummer wordt op 22 februari geporteerd naar je abonnement.
Reputatie 2
en ik las dat je je bel tegoed van prepaid mee kan nemen tot maximum 20 euro dat komt dan op je factuur te staan klopt dat en word dat automatisch gedaan
@star51, dit geldt alleen bij een migratie. Jij hebt echter gekozen voor een nieuw abonnement in combinatie met T-Mobile Nummerbehoud. In dat geval vervalt het beltegoed zodra je PrePaid simkaart wordt gedeactiveerd.