Vraag

Nummerbehoud PrePaid

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

115 reacties

Reputatie 6
daar zal je wel spijt van krijgen maar als je het toch wil doen (denk goed na) dan moet het via je nieuwe (vodafone) aan ge vraagd worden als je spijt krijg doe je het weer maar dan anders om bij TMOBILE
Reputatie 6
Badge +8
@rachelle94 waarom ga je overstappen?
Vodafone moet een aanvraag nummerbehoud bij T-Mobile aanvragen.
Reputatie 6
@coasterfrenzy
Ik heb je priv
Reputatie 2
@arie61 en @centaur by vodafone heb je blox, voor 10 eu 1000 smsjes, en aangezien ik nogal veel sms, en meer dan 300 smsjes, by de bonus sms, heb ik soms wel 40 eu per maand. en als ik overstap bespaar ik dus best veel. hoezo denk je dat ik spyt zal krygen ?
Reputatie 6
@rachelle94

Nummerbehoud moet je aanvragen bij aanvraag van je contract of in ieder geval bij je nieuwe provider, je krijgt tot de tijd dat de overname goedgekeurd is een tijdelijk nummer. Daarna kun je je huidige nummer gebruiken bij je nieuwe provider.
Reputatie 2
hallo,

ik heb een vraagje, ik heb laatst de samsung galaxy apollo bij jullie besteld, en ik kon ook aangeven of ik nummerbehoud wilde. In eerste instantie wilde ik dat maar dat was blijkbaar als je van een andere provider naar jullie overstapte maar ik zat al bij t-mobile dus ik wist niet hoe ik dat moest doen en heb ik een verkeerde optie ingevuld. maar ik heb dus nu weer mijn ouder mob. nummer, kun je dat ook op een of andere manier ongedaan maken? dat ik dus mijn nieuwe nummer die ik bij de simkaart van mijn nieuwe mobiel kreeg weer had?

Groetjes, Lieke
Reputatie 7
@liekeaerts
Omdat er inmiddels nummerbehoud heeft plaatsgevonden kunnen wij dit zelf niet terugdraaien. Ik heb je ook een priv
Reputatie 2
op 10 februari heb ik een contract bij t-mobile afgesloten. Ik was eerst pre-pay Tmobile maar ging vodafone prepay proberen omdat hun prepay internet voor een iPhone 1gig per maand zou zijn voor 10
Reputatie 6
ik geloof ook niet dat een belgen mop is want als je het overkomt is het echt niet om te lachen dit is een communicatie probleem tussen twee providers waarbij jij de dupe bent hopelijk zal je er verder niet te veel hinder van ondervinden ik hoop voor jouw dat het gauw is opgelost sterkte
Reputatie 2
Ik heb een aanvraag gedaan voor nummerbehoud van Vodafone naar T-Mobile.

Op het nummerbehoudformulier aangekruist rekening te houden met opzegtermijn en minimale contractsduur...echter het nummer gaat per 07-03-2011 over terwijl minimale contractsduur bij Vodafone tot 08-04-2011 is. Kan dit nog aangepast worden zodat ik niet een maand voor nop aan Vodafone betaal ??????
Reputatie 6
@m1chel
Wil je via een priv
Reputatie 2
@Raymond

Bedankt voor de vlotte service 🙂
Reputatie 6
@m1chel
Je aanvraag is goedgekeurd en je mobiele nummer wordt op 8-4-2011 overgezet naar T-Mobile.
Reputatie 2
Weet niet of mijn vraag hier goed geplaatst is, maar vooruit.
Ik ben op dit moment een PrePaid klant van T-Mobile.
Ik heb onlangs echter een nieuwe BlackBerry gekocht,
en heb hierbij een BlackBerry Prepaid SimOnly van T-mobile besteld.
Nu wil ik graag mijn oude nummer behouden, maar wordt steeds van het kastje naar de muur gestuurd.
Hoe moet ik dit nu precies doen?
Want ik ben het spoor onderhand compleet bijster
Reputatie 5
@nietzozeuren
Wanneer je je huidige nummer wilt behouden kan ik dit voor je overzetten naar je nieuwe simkaart. Dit duurt 5 werkdagen. Kun je mij in een privébericht je simkaartnummer en tijdelijk telefoonnummer doorgeven, dan kan ik het voor je in orde maken.