Nummerbehoud PrePaid naar abonnee

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

71 reacties

Reputatie 6
als het van t mobile is is dat na mij mening wel mogelijk de service desk of moderator kan je meer duidelijk heid geven
Reputatie 2
Bericht verwijderd 😉
Reputatie 2
Volgens mij moet je dan dat abonnement opzeggen, en je prepaid om laten zetten in een abonnement.
Reputatie 6
als je denk dat je abonnement niet wil verlengen en er een prepaid nummer van wil maken,,, dat kan niet ,,, je hoef ook nooit een abbo op te zeggen om een nummer te behouden als je het verlengd blijf je je nummer altijd behouden paccard wil alleen zijn pre pay nummer als abonnement nummer
Reputatie 6
@Paccard
Je kunt gewoon je contract vernieuwen en nummerbehoud aanvragen via de T-Mobile Klantenservice. Dit kan telefonisch via het telefoonnummer 06-24001200. Het nummer van je PrePaid zal dan overgezet worden op je vernieuwde contract. Je 'oude' telefoonnummer van je abonnement komt dan te vervallen.
Reputatie 2
Vanmiddag een telefoontje gehad van T-Mobile. Hier heb ik een voordeelsim-abo afgesloten (i.p.v. m'n huidige T-mobile prepaid).

Lijkt allemaal goed te gaan, maar de verkoper zei dat ik een mailtje zou krijgen waar ik dan nog iets moest regelen met nummerbehoud. Maar als ik op de link klik moet ik ergens m'n huidige provider selecteren (T-mobile). Maar deze staat helemaal niet in de lijst!! What to do!!
Reputatie 6
@martijn87
Ik zie dat het pakketje op 28 februari bij je wordt afgeleverd. Ik wil je vragen om mij dan een priv
Reputatie 2
Hi mensen,

Twee dagen geleden heb ik een i-150 abonnement bij t-mobile genomen met de iphone 4.
Daarvoor had ik al een prepaid nummer bij t-mobile en heb dus voor nummerbehoud gekozen.
Nou vraag ik me af hoe en wanneer ik kan zien dat mijn eigen oude nummer ''geactiveerd'' is voor de iphone en of ik dan die oude prepaid simkaart in de iphone moet plaatsen?
Nu is dus mijn tijdelijke simkaart/nummer actief op de iphone, maar ik weet alleen niet of ik nu de kosten voor mijn tijdelijke nummer voor internet en bellen moet betalen of dat het met dit tijdelijke nummer ook gewoon ook in het abbonnement is inbegrepen? Dus dat ik nu niet tijdelijk per minuut hoef te betalen.

op mijn t-mobile staat het abbonnement al op mijn oude prepaid nummer maar het juiste aantal sms berichten en belminuten klopt dan weer niet.

Alvast bedankt,
Reputatie 6
waarneer nieuwe abonnement is in gegaan kan je zien op my tmobile als je nummer be houd heb kan je vanaf die dag gewoon bellen sms internetten enz. in dat iphone 150 zit dat er namelijk allemaal in succes met je nieuwe iphone
Reputatie 2
waarneer nieuwe abonnement is in gegaan kan je zien op my tmobile als je nummer be houd heb kan je vanaf die dag gewoon bellen sms internetten enz. in dat iphone 150 zit dat er namelijk allemaal in succes met je nieuwe iphone

Bedankt voor je reactie.
Maar de vraag is wanneer en hoe mijn nummer een keer wordt overgezet.
Mijn nieuwe sim kaart zit er nou in met mijn nieuwe nummer dus, wat dus het oude moet worden. En de tweede vraag is of ik nou extra kosten moet betalen met dit tijdelijke nummer voor internet,bellen en sms, of dat het gewoon de abbonnements voorwaarden zijn.

Alvast bedankt
Reputatie 6
Badge +9
Heb je al gekeken op de startpagina? Onderaan in blauwe vlak zie je nummer behoud.
Kijk daar wat de status is.
Reputatie 2
Er staat nog niks.
Duurt minimaal vijf dagen staat er.
Maar wordt mijn nummer op de nieuwe simkaart dan gewoon veranderd of moet ik de oude er dan weer in stoppen?
Reputatie 6
je moet dan de oude sim er weer inzetten
Reputatie 2
je moet dan de oude sim er weer inzetten

Die past er helaas niet in, deze heeft een micro sim en mijn oude nummer helaas een normale.
Reputatie 6
in dat geval krijg je een micro sim van t mobile
Reputatie 5
@amsterhague

Op dit moment zie ik geen nummerbehoud staan. Heb je dit wel aangevraagd? Ik heb je een priv
Reputatie 2
Hallo,

Een week geleden heb ik een 2 jarig t-mobile relax 190 abonnement + samsung galaxy S (met internet erbij) genomen bij de Phonehouse. Mijn abonnement gaat maandag in als het goed is:)! Maar ik heb nog een vraag die misschien op deze forum beantwoord kan worden.

Ik heb vele malen gelezen dat als je van prepaid naar abonnement (van t-mobile naar t-mobile) geen aansluitkosten hoeft te betalen en was daar dus van overtuigd. Echter in de winkel werd vertelt dat ik wel gewoon aansluitkosten moest gaan betalen, ook al staat er verder geen informatie hierover op de garantiebewijs/kassabon die ik heb meegekregen. De medewerkster kon me verder ook niet vertellen hoeveel de aansluitkosten zouden zijn. Ze was nog maar net in dienst en ze had duidelijk nog niet volledige kennis hierover! Ik heb op internet verschillende bedragen gelezen over aansluitkosten vari
Reputatie 5
@memarijke

Hoeveel aansluitkosten je moet betalen voor je nieuwe aansluiting bij T-Mobile, kun je inzien op je contract die je het meegekregen bij de Phonehouse. Je huidige nummer wordt op 11 maart gekoppeld aan je nieuwe simkaart.
Reputatie 5
@memarijke
je hebt een nieuw abonnement afgesloten met intern nummerbehoud.
In deze situatie kan je aansluitkosten hebben en als ik kijk in het systeem dan zie ik deze ook staan.
Bij de Relax krijg je
Reputatie 2
Hartelijk dank voor de snelle reactie! Ik kon niet gelijk die aansluitkosten terugvinden maar zo is het weer helder:) ik vind het wel erg tegenvallen dat intern nummerbehoud 2 weken duurt aangezien mij is vertelt dat dit max 5 werkdagen zou duren (die allang verstreken zijn!!). ik ga morgen wel terug naar de winkel vragen hoe dit zit. Het is natuurlijk wel erg ***lig, want u snapt zelf ook wel dat ik geen beltegoed meer koop en ik zit straks al 2 weken zonder. hoe moeilijk kan het zijn denk ik altijd maar...
Reputatie 6
@memarijke
Ik begrijp dat je dit vervelend vind. Ik heb je beltegoed met €5,- opgewaardeerd. Let op: vrijdag 11 maart zal het resterende beltegoed komen te vervallen.