Vraag

nummerbehoud prepaid naar abonnement??

• 29 maart 2011
  • 1 reactie
  • 228 Bekeken

Reputatie 2
  • Debutant
  • 0 reacties
Hallo allemaal,

Ik heb zojuist een telefoon besteld met abbonement via de internet website. Nu wilde ik direct regelen dat ik mn nummer kon houden via de optie nummer behoud omdat ik graag mijn nummer wou meenemen. Ik zit al bij t-mobile alleen dan met prepaid. Nu staat er in het huidige telecomaanbieder geen t-mobile??

Weet iemand hoe ik dit kan regelen?

Groetjes,
MdJ

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 6
@mdj
Je kunt nummerbehoud van T-Mobile PrePaid naar een T-Mobile abonnement helaas niet via de website aanvragen. Zodra je het pakket hebt ontvangen kun je het formulier voor Nummerbehoud invullen en opsturen, zodat het nummerbehoud aangevraagd kan worden. Je kunt ook, minimaal één dag nadat je het pakket hebt ontvangen, telefonisch contact opnemen met T-Mobile Klantenservice of je kunt mij een privébericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- je naam, adres, postcode en woonplaats
- het 06-nummer wat je wilt behouden inclusief het bijbehorende simkaartnummer
- het 'tijdelijke' 06-nummer inclusief het bijbehorende simkaartnummer (deze vind je in het pakket)

Zodra ik de bovenstaande gegevens hebt ontvangen, zal ik het nummerbehoud voor je aanvragen. Nadat de aanvraag is gedaan, duurt het 5 werkdagen voordat je nummer is overgezet naar je nieuwe abonnement.