Beantwoord

Nummerbehoud prepaid naar abonnement

• 21 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 420 Bekeken

Huidige situatie:
Samung Galaxy Prime, Symio prepaid, telefonnummer 06-A... (voorbeeld)
Nieuwe situatie:
Samsung A5, T-Mobile abonnement, nummerbehoud van 06-A..., ingaande per 24 augustus. Nummerbehoud is goedgekeurd. De prepaid simkaart met 06-A past niet in de nieuwe telefoon (nano sim benodigd).

Heb een nieuwe simkaart ontvangen met daarop nummer 06-B....
Deze 06-B... is wss een tijdelijknummer.
Vraag: als ik deze simkaart waarop nummer 06-B... staat op 24 augustus in de nieuwe telefoon steek, heb ik dan wel gewoon weer mijn eigen nummer 06-A...?

PS: Kan eea niet checken want een account aanmaken op zowel nummer 06-A... al 06-B... lukt niet.
icon

Beste antwoord door David 24 augustus 2016, 10:49

Hey Roversroozen,

Welkom terug op het forum, dat is alweer een aantal jaar geleden! :)

Ik heb het even nagekeken en loop het graag even met je door. Het tijdelijke nummer (eindigend op -518) wordt inderdaad op 24 augustus 2016 (vandaag) omgezet naar het nummer waar nummerbehoud voor is aangevraagd (eindigend op -356). In ons systeem zie ik dat dit laatste nummer ondertussen ook geactiveerd is, je kunt hier dus gebruik van gaan maken.

Laat je weten of het allemaal werkt zoals het hoort? Als je nog vragen hebt helpen we je hier natuurlijk ook graag bij!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Roversroozen,

Welkom terug op het forum, dat is alweer een aantal jaar geleden! :)

Ik heb het even nagekeken en loop het graag even met je door. Het tijdelijke nummer (eindigend op -518) wordt inderdaad op 24 augustus 2016 (vandaag) omgezet naar het nummer waar nummerbehoud voor is aangevraagd (eindigend op -356). In ons systeem zie ik dat dit laatste nummer ondertussen ook geactiveerd is, je kunt hier dus gebruik van gaan maken.

Laat je weten of het allemaal werkt zoals het hoort? Als je nog vragen hebt helpen we je hier natuurlijk ook graag bij!
Hoi David,
Bedankt voor je reactie.
Alles werkt. Top.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Roversroozen,

Graag gedaan! Goed te zien dat alles werkt. 🙂

Reageer