Beantwoord

Nummerbehoud, prepaid naar simonly binnen tmobile

• 16 juli 2019
  • 3 reacties
  • 2645 Bekeken

Hallo,

Een maand geleden heb ik een sim-only besteld met nummerbehoud. Het idee zijnde dat ik weg ga van prepaid en eindelijk een abonnement neem. Mijn prepaid en mijn nieuwe sim-only komen allebei van tmobile. Nu heb ik een maand geleden op 19 Juni een sms gekregen dat mijn nummer is vrijgegeven en kon worden opgepakt door mijn nieuwe provider, maar verder nog niks van gehoord.

De status van mijn nummerbehoud volgens tmobile:

Te porteren mobiele nummer: (mijn nummer)

netwerk operator: nog niet bekend. wacht op antwoord.

Service provider: nog niet bekend. wacht op antwoord.

Je aanvraag is verstuurd.

Hopelijk kan er iets gedaan worden, Prepaid begint een beetje duur te worden voor mij😅

met vriendelijke groet,
Steven de Coo
icon

Beste antwoord door Hajar 17 juli 2019, 10:11

Hi Steven,

Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je iban? Ik kijk dan graag met je mee!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Steven,

Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je iban? Ik kijk dan graag met je mee!
Hoi,

Ik ben overgestapt van prepaid naar een abonnement. Allebei van T mobile. Alleen is het overgezet naar de nieuwe simkaart maar nog stees kan ik niet bellen? Is het wel goed geactiveerd? Of duurt het nog dat ik ben overgestapt? Zo ja hoelang?
Dank alvast
Reputatie 7
Badge +20
Hi Yilmaz,

Kun je mij ook een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je iban? Dan kijk ik met je mee!

Reageer