Vraag

Nummerbehoud van Lebara prepaid naar T-mobile prepaid

Beste mensen,

Op het forum en de website kan ik veel informatie vinden over nummerbehoud van prepaid naar postpaid en andersom.

Maar ik kan nergens iets terugvinden over nummerbehoud van prepaid (andere telco Lebara in dit geval) naar prepaid (T-mobile) is dit wel mogelijk?
Ik heb al wel een aanvraag ingediend.

Ik hoor het graag

Alvast bedankt!

10 reacties

Reputatie 5
@Carlos85

Welkom op het T-Mobile Forum!:)

Je kunt ook gewoon nummerbehoud van PrePaid naar PrePaid aanvragen, ik zie ook al je aanvraag voor nummerbehoud staan dus dat heb je goed gedaan;). Zodra de aanvraag wordt goedgekeurd door de andere provider zul je op het telefoonnummer dat je wilt meenemen een smsje krijgen.
Hallo,

Ik heb nou wel beltegoed opgewaardeerd op mijn T-mobile simkaart. (deze simkaart heeft een ander telefoonnummer)

Op het moment dat mijn aanvraag word goedgekeurd voor nummerbehoud (van Lebara naar T-mobile) wat gebeurt er met het beltegoed op het andere nummer (laten we voor het gemak zeggen 'tijdelijke nummer van T-mobile) ?
Reputatie 5
@Carlos85

Je beltegoed blijf je uiteraard gewoon houden. 🙂
Hoi,

wat is de status van de nummerbehoud?

Grt
Reputatie 2
@Carlos85
Ik ga het voor je uitzoeken en kom hier nog op terug.
Beste,

Dank je wel

Als ik via t-mobile.nl/status mijn status check krijg ik het volgende te zien:

Aanvraag ontvangen
Je aanvraag is op ontvangen, maar nog niet in behandeling genomen.
Reputatie 5
@Carlos85

Ik ben hierover in contact met de afdeling Nummerbehoud. Zodra ik antwoord heb informeer ik je verder.
Hoi,

Is er al iets meer bekend over de status?

Anders mag deze wel geanulleerd worden, duurt mij te lang namelijk.

Grt,

Carlos
Never mind, bovenstaande is al goedgekeurd en word per 4-4 overgezet

Thanks!
Reputatie 4
@Carlos85

Goed om te horen dat je al een antwoord hebt gekregen op je vraag en dat de aanvraag is goedgekeurd.:)

Reageer