Beantwoord

Nummerbehoud van prepaid naar Sim-Only

• 11 november 2016
  • 2 reacties
  • 414 Bekeken

Hallo

Ik wil graag van Predaid naar Sim-Only.
Ik heb een mail ontvangen met daarin een link om mijn nummer te behouden. Die linkt werkt niet.
Als ik dan handmatig alles invoer . (Mijn oude icc code en telefoonnummer die ik wil behouden en mijn nieuwe icc code en mijn nieuwe mobiele nummer.) om mijn nummer te behouden. Dan krijg ik via de mail dat het activeren van je simkaart niet is gelukt. Met kenmerk 3609.

Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen zodat ik mijn oude nummer kan behouden?

Alvast bedankt.

Daniel
icon

Beste antwoord door David 12 november 2016, 15:06

Hey Daniel,

Welkom terug op het forum! :)

Ik heb het even voor je nagekeken en zie dat je na jouw bericht nogmaals een aanvraag hebt gedaan. Deze lijkt helemaal in orde te zijn, dus ik vertrouw erop dat dit alsnog goed gaat komen! Je nummerportering staat gepland voor maandag 14 november en daar ontvang je ook nog bericht over.

Als wij nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we het graag!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Hoi Daniel,

Wat zie je wanneer je op de link klikt?

Ik zou even bellen met de klantenservice, zij kunnen precies zien wat de status is en kunnen je dan ook meteen helpen met omzetten.

Succes!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Daniel,

Welkom terug op het forum! :)

Ik heb het even voor je nagekeken en zie dat je na jouw bericht nogmaals een aanvraag hebt gedaan. Deze lijkt helemaal in orde te zijn, dus ik vertrouw erop dat dit alsnog goed gaat komen! Je nummerportering staat gepland voor maandag 14 november en daar ontvang je ook nog bericht over.

Als wij nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we het graag!

Reageer