Beantwoord

Nummerbehoud van t-mobile naar vodafone

• 8 juni 2011
  • 6 reacties
  • 1648 Bekeken

Eind deze maand verloopt mijn contract bij T-mobile, en stap ik over naar Vodafone.

Bij Vodafone heb ik nummerbehoud aangevraagd. Aangezien ik zelf de risico's hiervan draag, vroeg ik mij af of er een mogelijkheid is om de status van deze aanvraag in te zien en daarmee dus enig zicht te behouden of alles goed gaat of niet?

Kan ik dit op een of andere manier op de website van T-mobile zien, of moet ik Vodafone daarvoor bellen?
icon

Beste antwoord door sportarmband 8 juni 2011, 09:41

Je kunt T-Mobile bellen voor info over de datum dat portering mogelijk is en Vodafone moet je bellen om te weten wanneer zij het nummer kunnen overnemen.
Succes er mee, ik heb onlangs een nummer geporteerd van Vodafone prepaid naar Vodafone abonnement, ze hebben hier 2 weken over gedaan. Ze hebben een flinke administratieve achterstand. Info nul komma nul....
En.... qua bereik is Vodafone niets beter, de belkosten zijn een stuk hoger... flinke restricties aan mobiel internet...
Het andere (zakelijke) nummer hou ik dus maar mooi bij T-Mobile....
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2
Vodafone?? Succes!
Reputatie 4
Je kunt T-Mobile bellen voor info over de datum dat portering mogelijk is en Vodafone moet je bellen om te weten wanneer zij het nummer kunnen overnemen.
Succes er mee, ik heb onlangs een nummer geporteerd van Vodafone prepaid naar Vodafone abonnement, ze hebben hier 2 weken over gedaan. Ze hebben een flinke administratieve achterstand. Info nul komma nul....
En.... qua bereik is Vodafone niets beter, de belkosten zijn een stuk hoger... flinke restricties aan mobiel internet...
Reputatie 5
@VBrus
De aanvraag van nummerbehoud is bij T-Mobile bekend en staat goedgekeurd voor 27 juni.
Oke bedankt.

Dit betekent ook dat zij mijn contract bij jullie hebben opgezegd?

Bedankt voor deze bemoedigende woorden. Hopelijk gaat alles goed. Ik heb deze keer gekozen voor een sim only abonnement, en daarbij was vodafone wel een van de voordeligste. Dus vandaar..
Reputatie 5
@VBrus
Het klopt dat die datum tevens de einddatum bij T-Mobile is. Hiermee is je contract dan opgezegd.

Reageer