Beantwoord

Nummerbehoud verkeerde ingangsdatum

• 2 augustus 2018
  • 6 reacties
  • 3515 Bekeken

Mijn vriendin stapt over van hollandsnieuwe naar T-mobile.
We hebben de aanvraag hiervoor gedaan en de simkaart ontvangen.
De overgang zou 17-8-2018 zijn.
Nu zien wij bij de status dat nummerbehoud is afgekeurd, omdat de datum te vroeg zou zijn. De datum bij de status is echter ook 7-8-2018???

Hoe kunnen wij dit aanpassen? Via jullie site lukt dat niet, omdat we daar geen rechten toe hebben?? (Oeps, u heeft geen rechten om deze pagina te bezoeken)

We hebben wel bericht van hollandsnieuwe dat het contract per 17-8-2018 wordt beëindigd.

• C.M.C. van Buiten
  • Ordernummer: 34360013
  • 06-52.......962
icon

Beste antwoord door Jaimy 3 augustus 2018, 13:37

Hoi Mark,

Ik ben meteen met jullie mee gaan kijken!

Ik zie inderdaad dat de aanvraag is afgewezen omdat er nog een contract liep bij Hollandsnieuwe, de melding is: "Er is nog een contractuele verplichting met uw huidige telecomaanbieder". De aanvraag kan dus het beste even opnieuw gedaan worden. Via welke pagina proberen jullie dat? Gek namelijk dat die melding verschijnt! Lukt het wel via https://www.t-mobile.nl/nummerbehoud/aanvragen?

Ik hoor het graag en mocht het niet lukken, dan gaan we je natuurlijk verder helpen!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hi Mark,

Ja dat kan! Kun je me vertellen wat het huidige klantnummer is, bij de huidige provider? Dan dien ik de aanvraag voor je in en zal ik je meteen op de hoogte houden van de uitkomst!

Stuur dit trouwens maar even in een privéberichtje naar mij toe - dan zie ik je reactie meteen binnenkomen en verspillen we geen tijd meer. Ik wil dit zo snel en goed mogelijk voor je afhandelen! 😁
Beste Hajar,

Als dat zou kunnen, heel graag.
Indien mogelijk zo dicht mogelijk op 17-8 laten ingaan, dan vervalt het oude contract namelijk En is het niet noodzakelijk om met een tijdelijk nummer te bellen.
Kun je ook zien wanneer het contract bij T-mobile in gaat? Is dit nu 17-8 of pas eind september?
Reputatie 7
Badge +20
H M,Steneker,

Als je wilt kunnen wij je aanvraag opnieuw indienen. Ga je hiermee akkoord?
Hoi Mark,

Ik zie inderdaad dat de aanvraag is afgewezen omdat er nog een contract liep bij Hollandsnieuwe, de melding is: "Er is nog een contractuele verplichting met uw huidige telecomaanbieder". De aanvraag kan dus het beste even opnieuw gedaan worden. Via welke pagina proberen jullie dat? Gek namelijk dat die melding verschijnt! Lukt het wel via https://www.t-mobile.nl/nummerbehoud/aanvragen?

Ik hoor het graag en mocht het niet lukken, dan gaan we je natuurlijk verder helpen!

Hallo Jaimy,

Die link doet het wel, alleen zijn we nu op vakantie en heb de simkaart niet meegenomen.
De nieuwe aanvraag duurt zeker weer een paar weken?
Het contract hij hollandsnieuwe is wel 17-8 afgelopen. Wij kunnen het nummerbehoud pas na 11-8 aanvragen. Gaat dat dan wel goed?
Moet ze zeker een tijdelijk nummer gebruiken.
Beetje jammer dat dit dan weer mis moet gaan, terwijl we er nog zo naar gekeken hebben en 17-8 overal hebben aangehouden als overgangsdatum.
Het contract bij T-mobile gaat overigens pas 30-9 in zie ik nu. Dat gaat dus helemaal niet goed.
Die link doet het wel, alleen zijn we nu op vakantie en heb de simkaart niet meegenomen.
De nieuwe aanvraag duurt zeker weer een paar weken?
Het contract hij hollandsnieuwe is wel 17-8 afgelopen. Wij kunnen het nummerbehoud pas na 11-8 aanvragen. Gaat dat dan wel goed?
Moet ze zeker een tijdelijk nummer gebruiken.
Beetje jammer dat dit dan weer mis moet gaan, terwijl we er nog zo naar gekeken hebben en 17-8 overal hebben aangehouden als overgangsdatum.
Het contract bij T-mobile gaat overigens pas 30-9 in zie ik nu. Dat gaat dus helemaal niet goed.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Mark,

Reageer