Beantwoord

Nummerbehoud vervroegen?

• 3 januari 2017
  • 3 reacties
  • 420 Bekeken

Beste,

Mijn huidige abonnement bij T-Mobile loopt op 13 januari 2017 af. Ik heb besloten om een nieuw abonnement af te sluiten bij Ben. Alleen mijn nummerbehoud gaat pas in op 2-2-2017 vanwege de 1 maand opzegtermijn.
En dus vroeg ik mij twee dingen af, ten eerste als het mogelijk is om het termijn van mijn nummerbehoud te vervroegen? Wanneer dit niet mogelijk is zou ik graag willen weten als ik in die tussentijd nog wel bereikbaar ben op mijn nummer en als ik zou kunnen bellen?
Graag hoor ik van u!
icon

Beste antwoord door David 3 januari 2017, 15:16

Hey VWendy,

Wat jammer dat je eerste bericht op ons forum ook gelijk het laatste is! :S

Het vervroegen is niet mogelijk, omdat er een maand opzegtermijn wordt gehanteerd. Ik zie dat jouw aanvraag voor nummerbehoud gister, 2 januari, is gedaan en dat jouw nummer dus inderdaad op 2 februari wordt overgezet. Het goede nieuws is wel dat jij gewoon actief blijft bij ons tot 2 februari, je wordt niet opeens afgesloten gelukkig!

Zo te zien ben je ook al begonnen met het uitgeven van jouw T-Mobile Extra punten, heel slim! Dit wilde ik je al aanraden, maar je was me dus al voor. ;)

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey VWendy,

Wat jammer dat je eerste bericht op ons forum ook gelijk het laatste is! :S

Het vervroegen is niet mogelijk, omdat er een maand opzegtermijn wordt gehanteerd. Ik zie dat jouw aanvraag voor nummerbehoud gister, 2 januari, is gedaan en dat jouw nummer dus inderdaad op 2 februari wordt overgezet. Het goede nieuws is wel dat jij gewoon actief blijft bij ons tot 2 februari, je wordt niet opeens afgesloten gelukkig!

Zo te zien ben je ook al begonnen met het uitgeven van jouw T-Mobile Extra punten, heel slim! Dit wilde ik je al aanraden, maar je was me dus al voor. ;)

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Hé David,

Dank voor je snelle bericht!
Het is me nu helemaal duidelijk!
Reputatie 7
Badge +20
Super, graag gedaan! 🙂

Reageer